Slakkenkwekerij

Frankrijk, Frans-Komen

We wilden eigenlijk in België stoppen en overnachten in de buurt van Kortrijk, maar i.v.m. Corona was maar de helft van de 8 plaatsen beschikbaar en al bezet! Dus zijn we verder gereden naar Frankrijk, net over de grens. We waren toch vroeg genoeg, aangezien we al hartstikke vroeg waren vertrokken. We zijn terechtgekomen in Comines bij een slakkenkwekerij. De slakken zijn op de foto's niet te zien, aangezien ze allemaal aan de onderkant van de planken zitten, maar het is in ieder geval weer een ervaring op zich, heel erg leuk om te zien. Wel jammer dat ze ons geen maaltje aangeboden hebben😜. We hebben heerlijk buiten geluncht, maar na een uur begon het al te rommelen in de verte en duurde het niet heel erg lang voordat het begon te gieten, er is heel veel water gevallen. Tussendoor was het af en toe droog, maar de regen had toch wel de overhand😜. Nou ja, een rustige eerste dag dus, lekker thuis gegeten en het kan vanaf nu alleen maar beter worden😉.

Yessss, onderweg! Leuk je eerste verslag te lezen! Goeie reis en veel genieten 😘