Nieuwe plek!

Frankrijk, Bourcefranc-le-Chapus

Toch maar besloten om door te rijden, we zaten net op de rand van een door Frankrijk rood-verklaard gebied en dus maar beter om daar weer uit te rijden. We zitten nu in de buurt van La Rochelle op een leuke camping, we werden uitermate aardig ontvangen door een jonge vrouw. Dan voel je je toch meteen heel welkom. Het zijn mooie grote plaatsen en de zon kwam een paar uurtjes door. Dus hebben we de fiets gepakt en zijn naar het stadscentrum gereden, redelijk dichtbij. Morgen kijken we verder als het weer mee zit.
Aan de overkant van het weggetje van deze camping is het strand, dus dat kan ook mooi zijn om te wandelen, we zien wel. Nu waait het behoorlijk en het eerste buitje is gevallen. Het is een beetje afgekoeld, wel lekker, want afgelopen nacht hebben we van de warmte ternauwernood geslapen. De vooruitzichten zijn goed, maar ja, je weet maar nooit!

Je moet maar zo denken het weer hier is toch beter als thuis.Het is hier veel wint en veel buien.