Aankomst op camperplaats De Zwarte Haan

Nederland, Sint Jacobiparochie

Vanmorgen om 8:30 uur vertrokken vanaf huis, maar we moesten natuurlijk eerst nog de camper ophalen. Het was echt lekker weer om te rijden, een gezellig zonnetje en alleen bij het oprijden op de Afsluitdijk een beetje file. Ik vind deze dijk echt prachtig om te rijden, mooi uitzicht! We waren rond een uur of 12 in Sint Jacobiparochie, het eindpunt van de reis. De camperplaats was op een klein busje na helemaal leeg, dus we konden lekker een mooi plekje uitzoeken. Lekker een bakkie gedaan, we hadden onderweg nog even inkopen gedaan bij AH die we ergens in een dorp tegenkwamen. Wegens gebrek aan parkeerplaats daar is Harry in de auto gebleven en ben ik alleen even de winkel in gelopen. We wilden eigenlijk daarna een stuk gaan fietsen op de dijk, want de camperplaats ligt bijna tegen de dijk aan. Maar alles is een beetje ingedamd met hekken, dus je moet eigenlijk gaan lopen. Het was leuk om te zien dat er zoveel vogels zitten op het wad. Lekker op het terras van restaurant De Zwarte Haan een biertje gedaan en meteen gereserveerd voor morgenavond, ze hebben een mooie menukaart, dus we verwachten er veel van. Het koelt nu heel snel af en waarschijnlijk gaat zo de kachel wel even aan.