Dag 7.

Portugal, Gafanha da Boa Hora

Tussendoor even wat foto's posten. Veel te vertellen is er niet, we zijn iedere dag een tijdje op het strand, als er een koude wind is blijven we kort en gaan niet helemaal het water in, als het lekker warm is genieten we volop van de zee. Meestal wordt het 's avonds mistig en dat blijft dan zo tot de volgende dag een uur of 10 of 11. Maar vandaag bleef het helder en wat heb je dan een fantastische zonsondergang! We hebben het waanzinnig naar onze zin en we overleggen of we er nog een tijdje bij zullen boeken. Het is te gek dat je vanuit de camper 50 stappen moet doen om op het strand te staan!
We zijn ook van de week een keer naar een grote supermarkt gegaan die 11 km verderop is. Toen kwamen we onderweg ook het aftappen van hars uit de pijnbomen tegen. Dat had ik alleen gezien vanaf de snelweg, dus leuk om dit op de foto te kunnen zetten.
Hier heb je alleen de (mini) buurtsuper en die is niet echt geweldig gesorteerd. Wel kun je op de lokale markt lekker verse producten kopen, dus dat hoort ook een beetje bij de dagelijkse dingen. Aan het einde van de dag komt er een jongen van de receptie langs om te vragen of je brood wil hebben de volgende morgen. Dan bestel je dat, betaalt het en de volgende ochtend wordt het 'aan huis' gebracht! Dat is echt geweldige service! En verder kan ik alleen maar zeggen dat we dik genieten!!

Tof sis, hoort allemaal erg goed aan. Heb die kuif nog kunnen identificeren? Geniet lekker verder! Ik ben gewoon ff de Oosters helde in geweest vandaag, ook leuk hoor, maar wel van een andere dimensie ;-)

Carla 2020-08-05 22:48:29

de Oosterschelde natuurlijk hè :-)