Een heel erge leuke fietstocht!

Frankrijk, Monthermé

Wat een heerlijke en geweldige dag hebben we gehad, ik heb zo ontzettend genoten! We hebben na de koffie eerst de camper verhuisd naar voren, zodat we nu aan het water staan en toen de fietsen gepakt en zijn langs de Maas gaan fietsen. Erg leuk, het is helemaal fiets/voetpad, dus je kunt heerlijk op je gemak samen naast elkaar fietsen, dat vind ik zo gezellig! Het is een prachtig stuk om te rijden, we hebben uiteindelijk dik 30 km op de teller gezet. Zo af en toe kom je een dorpje tegen en op de terugweg hebben we daar heerlijk een terrasje gepakt. We zijn behoorlijk wat keren gestopt onderweg om een plaatje te schieten, makkelijk genoeg en 's avonds kun je kijken welke er leuk of erg leuk zijn geworden. We hebben nu wel de heksenbezems goed kunnen zien, je rijdt nu niet op de snelweg🤣. Ook gekke ronde dingen gezien waarvan we geen idee hadden wat het was en dus hebben we het gevraagd aan mensen die voorbij kwamen. Het bleken een soort pompen te zijn om het water omhoog te pompen voor de dorpen, weer wat geleerd! Kortom een verrukkelijke dag!

Oh Monique, ik word helemaal jaloers als ik je foto’s zie....! Ziet er heerlijk uit! Wat fijn voor jullie. Ga nog even zo door...! 😘😘

Sabeth 2022-09-03 10:10:21

Wat hebben jullie een heerlijke plek!!!

Diana 2022-09-03 10:10:28

Ziet er geweldig uit. Daar zou ik ook wel een poosje willen zijn. Zoals gebruikelijk weer mooie foto's. En Monique, ik vind dat langere haar je leuk staan!

Angela 2022-09-03 12:16:36

Prachtige omgeving Monique!

Harry 2022-09-03 12:50:06

Wat een mooie omgeving daar,en leuke foto's geniet nog maar het is zo voorbij.