Qugydo Ranch minicamping

Frankrijk, Saint-LĆ©ger

We zijn op een hele grappige camping terecht gekomen! De naam zegt het al, er zijn dieren! Leuk hoor, drie schattige paarden, een geitje, wat kippen en ook nog wat andere mensenšŸ¤£. De foto's laten duidelijk zien hoe het er uitziet. De campingeigenaren zijn Nederlanders, die pas vorig jaar met deze camping zijn begonnen.
Onderweg hadden we nog wat regen en het bleef lang grijs. Later knapte het echt op en was het lekker zonnig, maar de temperatuur was erg hoog, ook toen het zo bewolkt was, tegen het benauwde aan. We hebben echt alles aangezet om in de camper wat frissere lucht te krijgen en nu pas gaat dat lukken, het is nu 23:15 uur. Het is hier echt heel erg relaxed, maar toch gaan we morgen door, want er is echt helemaal niks te beleven en het 'dorp' is een gehucht van 10 huizen of zo, dus niet echt de moeite waard om naar toe te gaan, er doorheen rijden met de camper heeft ons al een goed overzicht gegeven. Er is ook helemaal niets in de buurt waar wat te beleven is. Ik vind de foto's wel leuk, weer eens wat anders dan strand en water!
Morgen gaan we richting Chauvigny, zo'n twee uur rijden. Nu nog even wachten tot het wat meer afgekoeld is voordat we gaan pitten.