Dagje camping du Lac

Frankrijk, Le Mesnil-sous-Jumièges

We hebben afgelopen nacht allebei heel slecht geslapen, het was warm, maar wel bijzonder dat we allebei niet konden slapen! Nou ja, toch uiteindelijk een paar uurtjes kunnen pakken en vertrokken naar Jumièges. Fijne camping gevonden met wederom lekkere plaatsen die ruim zijn met de luxe van water aan huis😉. Ik vind het hier geweldig rijden, de omgeving is absoluut prachtig en de wegen gaan vaak midden tussen de bossen door. Ook leuk was dat we over een brug reden die we even later in beeld kregen bij het afdraaien. Ik heb mijn telefoon altijd grijpklaar liggen om een foto te maken, maar als je dan langs een rij bomen rijdt die vol zitten met heksenbezems, ben je gewoon weer eens te laat. Je ziet het gewoon niet tijdig genoeg. Verder klik ik gewoon hier en daar wat en soms vind ik ze dan leuk genoeg om te plaatsen, zoals vandaag.
Morgen vertrekken we naar de Ardennen en daar willen we dan weer een paar dagen blijven. Ben wel benieuwd hoe het weer daar is, vandaag was weer een extreem warme dag. Nou, morgen meer!

Mooie plaatjes hoor! Zo te zien is de Seine nog niet droog gevallen.