Bij de boer!

Frankrijk, Rives Dervoises

Heerlijk kunnen rijden vandaag. Het was zonnig en helemaal niet druk, dus lekker relaxed onderweg geweest. De eerste foto is van ons vertrek en is de achterkant van het kasteel waar we op uitkeken op de camping. Verder kom je soms een bouwwerk tegen waarvan je je afvraagt of dat ooit enig nut heeft gehad, maar mooi was het wel. We zijn af en toe even gestopt om de inwendige mens te verzorgen, en rond 4 uur aangekomen bij de camperplaats. Echt een miniplaats, maar zo mooi! Slechts 4 plaatsen, maar dan wel met een toiletgebouwtje dat voorzien is van 1 toilet met alle voorzieningen en dan staat er een wasmachine waar je voor €2 gebruik van kunt maken (betaalautomaat) en dan mag je ook nog gratis wasmiddel gebruiken. Er is elektra aanwezig en water, en je kunt je chemisch toilet legen en schoonmaken en water vullen in de camper. En dat alles voor slechts €10 ongelooflijk. Er staan hier op het terreintje een aantal fruitbomen, appels, peren en pruimen en de eigenaar, echt een schat van een man, zei dat we alles mee konden nemen wat we wilden, want hij deed er toch niets mee. Maar het fruit is bijna overrijp en is nagenoeg allemaal aangepikt door de vogels. We hebben wel een bakje pruimen kunnen verzamelen, maar ik ben benieuwd hoe of die morgen zijn. Nou ja, anders wordt ook dat vogelvoer😉.
Morgen richting Luxemburg!

Dat ziet er weer fantastisch uit. Monique! Wat een prachtige camper plek! Goeie reis morgen! 😘😘