Holyhead ferry-terminal

Verenigd Koninkrijk, Holyhead

Vandaag (vannacht) gaan we op de ferry naar Ierland. Zoveel zin in.
Het was vandaag echt weer een heerlijke dag met veel zon. We hebben de camper op een mooie plek geparkeerd(South Stack Ellins Tower) en konden van daaruit een fantastische wandeling maken. Wel erg veel klimmen, maar het was te mooi om het niet te doen, dus weer eens lekker bezig geweest! De foto's laten best wel zien wat we allemaal gezien hebben, een prachtige natuur en heeeeeel veel vogels die zich op de rotswand nestelen. Het zijn een soort meeuwen, maar van een afstandje lijken het wel pinguins. We zijn daar nog lekker gebleven en hebben van het weer genoten. Daarna naar de parkeerplaats van de terminal gereden. Daar is het nu afwachten tot we mogen inchecken, maar dat duurt nog effe!

Wat heerlijk dat jullie zo genieten, en dat het mooi weer is.Ikhoopdat het mooie weer zo blijft voor jullie.Har wat daar voor je staat ziet er lekker uit. Groetjes

Francy 2024-05-07 22:02:25

Volgens mij zijn dat alken.

Diana 2024-05-08 02:52:02

Wat een prachtige natuur! Fijn dat jullie zo genieten. Ben benieuwd naar Ierland.