Clonvilla camping - Youghal

Ierland, County Cork

We zijn vanmorgen met heel mooi weer vertrokken naar camping Clonvilla, die ik gisteren al “Godzilla” noemde voor de lol. Hier aangekomen leek het allemaal heel gemoedelijk, we werden bijzonder vriendelijk ontvangen en hij zei ons dat we daar achter die heg onze plek konden uitzoeken. Haha, wat een lacher! Er waren maar twee camperplaatsen, alles hartstikke kaal en de rest van de camping is bezet door oude stacaravans, dus we besloten meteen al dat we hier maar 1 nacht blijven 😜. We hadden geen zin om verder te rijden, gek is dat, dat als je wat gepland hebt je je daar ook min of meer aan wil houden. Dus hebben we de fietsen gepakt en zijn een stukje gaan fietsen. Helaas draaide het weer om, dus zijn wij ook omgedraaid, we wilden niet weer doornat worden, vanaf morgen nemen we standaard onze regenjacks mee. Beetje rustige dag dus, maar lekker om alvast even de foto's de ordenen en een beetje te bewerken. Op weg hiernaartoe hadden we wel boodschappen gedaan, dus lekker thuis eten gemaakt en plannen om morgen maar weer eens een mooie plaats op te zoeken en Godzilla achter ons te laten🤣🤣. We hebben besloten nu niet naar Cork te gaan, maar de kustweg te blijven volgen, het is hier zo ontzettend mooi. En het is best wel afwisselend rijden, dan weer in de bergen, dan weer redelijk vlakke stukken, de kust is heel divers. We kunnen Cork altijd nog op de terugweg meepakken.