Killarney

Ierland, County Kerry

Net nu ik vertelde dat we niet na 9 uur willen opstaan hebben we ons vanmorgen verslapen en stonden we pas om 9:30 uur op. Maar het zegt wel iets over hoe we slapen en dat is namelijk hartstikke goed. Natuurlijk ook niet zo vreemd na alle fiets- en klimpartijen van gisteren! Vandaag hebben we ons beperkt tot Ross island met het oude kasteel. We wilden eigenlijk een rondvaart gaan doen, maar waren te laat voor de ene toer en de volgende ging pas na 2 uur weer en daar was het echt veel te koud voor om daar te gaan wachten en bovendien zonde van de tijd. Dus zijn we richting stad gegaan, waar we weer lekker hebben lopen slenteren door de winkelstraten. De fietstocht vanaf de camping was echt koud, er scheen helemaal geen zonnetje en de wind was heel koud, dus het was heerlijk om in de stad te lopen waar we tegen de elementen beschermd waren. Zo zagen we tenminste ook nog een schilderij wat ons aantrok, het leek wel een dronken paard, we kwamen niet meer bij! Na een paar uurtjes weer lekker terug naar de camper, na nog even boodschappen gedaan te hebben. Lekkere ribeyes gehaald en gebraden met sugarsnaps erbij, heerlijk!
Morgen gaan we naar Tralee, ik ben heel benieuwd wat daar weer te beleven valt.