De vuurtoren

Frankrijk, Gatteville-le-Phare

We hebben een simpele dag gehad, ook lekker! We hebben op een superkleine afstand een hele toffe plek gevonden. We hebben hier ons eigen stukje wereld. We staan weer echt aan het water en het zicht is heerlijk, je kunt je ogen niet van die waterbeweging af houden. En dan heb je hier een enorm verschil tussen eb en vloed. Het was vloed toen we aankwamen en rond 13:30 uur was de hoogste stand bereikt. En dan gaat het later weer afnemen, zodat het aan het begin van de avond bijna droog stond, zo leuk! Dan kun je ineens een heel eind lopen over de vrijgekomen rotsen. Dat hebben we dus ook gedaan en dan ben je weer gefascineerd door al die waterpoelen waar van alles in woont en leeft🤓.
Lekker gegrilld en vervolgens van de zonsondergang genoten, wat was dat mooi! En gewoon recht voor onze neus! Toen nog gewacht totdat de vuurtoren ging werken, heel apart, echt genieten hoor.

Prachtige foto van de zonsondergang!

Diana 2020-06-25 07:16:47

Wat ziet dat er heerlijk uit!! Dat is vakantie puur. Een hele fijne tijd nog.

Ellis 2020-06-25 08:31:23

Wat een heerlijke plek, en wat een uitzicht