Nog steeds hier!

Portugal, Vagos

We zijn nog steeds in Vagueira en blijven daar nog wel even. Enorm naar onze zin en vandaag was pas de eerste dag dat het bewolkt is gebleven en zelfs heeft geregend, het moet niet gekker worden😎. We hebben lekker onze rondjes gefietst door eens ergens anders boodschappen te doen of gewoon naar het dorp. Het weer was de afgelopen dagen echt lekker, dus vandaag nemen we maar voor lief. De Limburgers hebben een paar dagen bijgeboekt, want ze vinden het reuze gezellig met ons. Dat is ook zo, we hebben veel lol, maar soms kan zij wel eens wat druk overkomen en erg vol zijn van haarzelf. Maar ja, je wil ook niet ongezellig doen, het wordt vanzelf ooit eens tijd om naar binnen of naar bed te gaan🤣🤣🤣.
We hebben online een telefoon/datakaartje besteld en kunnen dat over twee dagen ophalen in Ilhavo, zo'n 12 km hier vandaan. Hebben we een lekker ritje voor de boeg en met mooi weer vind ik dat echt zo heerlijk. Fietsen gaat me echt goed af, dus daar maken we veel gebruik van.
Nou nog maar afwachten wat het weer doet, over de rest maak ik me geen zorgen🤪.

Jullie boffen daar. Hier regent om de haverklap gister was het hier 13 gr,.We wouden boodschappen gaan doen, maar het regent weer.Dus we gaan maar koffie drinken.Fijndat Jullie het zo gezellig hebben.Veel plezier doeiiiiii