Laatste dag Vaguiera

Portugal, Vagos

Vandaag de laatste dag hier, morgen vertrekken we naar Esposende. Dit is alleen maar een camperplaats/parkeerplaats zonder uitgebreide voorzieningen. Er is op zo'n plaats wel meestal water en een servicepunt voor je toilet en grijs water, soms tegen betaling, maar de parkeerplaats is dan gratis. Het waren in ieder geval twee hele lekkere weken en we zijn wel weer aan wat anders toe.
Wat nog wel leuk is om te vertellen is dat we van de week op het strand zaten na ons gevecht met de branding, lekker naar het water te kijken, zien we ineens een klein haaitje zwemmen. Was goed te zien in de golven, omdat die als ze hoog zijn zo mooi transparant worden, dus het tekende goed af. Ik gok dat hij 60 cm was, echt klein dus, maar superleuk om te zien. Hij zwom heel rustig voorbij, we hebben hem best een tijdje kunnen volgen. Natuurlijk geen fotomogelijkheden bij ons, dat neem je niet mee naar een dagje strand :( Maar ja, we hebben de herinnering, is ook leuk!

Leuk Monique, weer naar een nieuwe plek! Goeie reis morgen!

Sabeth 2022-08-14 21:40:00

Goeie reis, en ik hoor graag een keer wat ‘grijs water’ is.🤔

Niek 2022-08-14 21:49:12

Wat leuk dat haaitje,dat ze zo dicht aan de kust komen.wij wensen jullie een goede reis verder