North Beach Caravan Park dag 1

Ierland, Rush

Na een vervelende nachtelijke reis, zijn we weer aan land. 's Nachts reizen is alleen weggelegd voor mensen die dat gewend zijn, ik dus niet! Je kunt niet slapen, dus je bent gewoon moe daarna, maar ja, hé, we zijn in Ierland!
We wilden naar een campingplaats vlak bij de ferry, maar konden daar niet komen vanwege een afgesloten weg, de enige toegangsweg🤪. Nou ja, dan maar naar wat anders, maar aan de afgelegde weg kun je zien dat ook dat niet helemaal soepeltjes verliep. Kwamen midden in de spits op de M50 terecht, achterlijk druk en in de file, zaten we echt op te wachten.
Uiteindelijk aangekomen bij de camping, blijkt die onbewoond te zijn, althans zo lijkt het. Alles achter dikke hekken, heel veel camera's, maar niemand die reageerde op mijn bellen en telefoneren. Zal dus wel een maffiastek zijn of zoiets.
De tweede camping was een eco-camping, zag er enig uit vanaf de ingang, leuk oud huis enz., maar ook niemand thuis en geen telefoonnummer beschikbaar. Dus op naar de derde, waar we nu staan. Het is hier prachtig, we staan direct aan de kust, maar kwamen hier pas rond 12 uur aan, dus zo'n uurtje of zes gereden in plaats van 15 minuten. Maar ja, dan heb je ook wat.
We hebben meteen voor twee dagen geboekt en zijn even gaan slapen. Lekker van bijgekomen, wat twee uurtjes slaap al niet doet met een mens!
Toen lekker de kaart genomen en op internet zitten zoeken naar onze route die we willen gaan volgen. We hebben al zo veel gezien wat we willen gaan bekijken, dus mogelijkheden genoeg, maar camping/camperplaatsen zijn er hier niet in overvloed, dus moeten we uitvogelen wat de beste plekken zijn met mogelijkheden om te bekijken. Nou ja, er zijn slechtere bezigheden😉.
Morgen even het weer afwachten, het is nu een beetje bewolkt, vanmorgen hadden we nog zon en de temperatuur is okay.

Jammer van de moeizame tocht, maar heerlijk dat jullie er nu echt zijn! Lekker genieten!!

Sabeth 2024-05-08 20:00:43

Inderdaad jammer van de lange tocht. Maar jullie staan nu op een mooie plaats, heerlijk zo aan de kust en de Ierlandreis kan beginnen!!!. Geniet ervan!!

Ellis 2024-05-08 22:18:41

Wat zou je moe geweest zijn. Maar nu lekker genieten met mooi weer hopende.Gr.