Vagueira, heerlijke herkenning!

Portugal, Gafanha da Boa Hora

Vandaag hebben we niet ver hoeven rijden, ongeveer 230 km, dus we waren rond een uur of 12 in Vagueira. We zijn ook niet zo heel vroeg opgestaan. Aanvankelijk had ik de verkeerde camperplaats aangeklikt, wel in deze plaats, dus heel dichtbij en we herkenden het natuurlijk. Maar in de omschrijving stond dat je online moest reserveren en dat lukte niet, want de site was onbereikbaar, beetje lastig dus. Uiteindelijk na een telefoontje werden we verwezen naar het toeristenbureau die erg hun best gingen doen, maar werkte daar ook niet. Toen maar besloten gewoon naar de plaats toe te rijden en daaruit bleek mijn vergissing. Nou ja, liever een mee- dan een tegenvaller. Hier weer heel lief en aardig ontvangen, waren net als twee jaar geleden heel erg blij dat we langer willen blijven dan 2 dagen en waren erg behulpzaam. Ik voel me weer een beetje thuis en voel me heel voldaan, we hadden anderhalf jaar geleden nooit verwacht hier ooit nog te komen. Het was heerlijk weer, dus we konden gelijk met de fiets naar het dorp, lekker een tosti gegeten op een terrasje bij het strand. Wat kan het leven fantastisch zijn met simpele dingen! Gelijk een paar boodschapjes gedaan in de plaatselijke 'superwinkel', waar je eigenlijk van alles kunt kopen behalve eten, maar daar heb je dan de markt weer voor. Laat in de middag, rond een uur of zes een klein regenbuitje gehad, lekker tegen het stof. Temperatuur is ca. 23 graden. Vooruitzichten zijn niet zo heel erg goed, maar we zien wel, aan de kust valt het vaak mee. Lekker thuis gegeten, straks goed slapen en zien wat de dag van morgen gaat brengen.

Toch nog maar verder gereden.Het ziet er daar goed uit.veel liefs.

Francy 2022-06-20 22:59:44

Dat ziet er allemaal prima! Geniet er van!!

Niek 2022-06-21 00:18:48

Wat is je haar gegroeid!