Killarney Flesk caravanpark

Ierland, County Kerry

We waren vanmorgen al bijtijds wakker, dus na een lekker ontbijtje vertrokken naar Killarney, de weg N70 en daarna N72 en N71 volgend. We zijn naar Flesk Killarney gereden, waar we vlak bij Killarney zitten. Dus vanmorgen lekker fris op stap gegaan en lopend naar Killarney gegaan. Dat bleek toch een dikke drie kwartier lopen in stevig tempo en lichtelijk bergopwaarts. Dus dan heb je gelijk wel iets neergezet voor die dag. Vervolgens heerlijk rondgelopen in Killarney in de binnenstad, leuke winkelstraten vol met pubs en restaurants, enorm gezellig. Lekker geluncht en na nog een tijdje daar gekeken te hebben, terug gelopen naar de camper, nu gelukkig bergafwaarts, dat was toch wel wat makkelijker. Lekker een uurtje uitgerust en de fietsroute voor morgen vast uitgezet, we willen het natuurpark in en mogelijk rond het kleine meer rijden. We hebben zalig gegeten in het hotel/restaurant, grenzend aan de camping, dus maar een paar stappen verwijderd van de camper. Lekker voldaan een beetje tv gekeken en dan zo heerlijk rozig naar bed.

Het is daar schitterend en mooi weer.Het is hier nog steeds knudde met het weer.13 gr. Vanochtend en regen.Jullie veel plezier morgen.