Vagueira!

Portugal, Vagos

Vanmorgen het grote dikke hek open gekregen zodat we de cavia's konden achterlaten🤪. Eerlijk is eerlijk, het was een heerlijke plek en hartstikke veilig met zo'n hek!
We waren van plan om bij de Portugese grens te stoppen, maar ik voelde me echt goed en stelde voor om door te rijden naar Vagueira. Dat was echt een goed plan! We zijn hier al eerder geweest en enkele weken gebleven, wat ook nu weer ons plan is. We werden meer dan hartelijk onthaald en ze deden er alles aan om het ons naar de zin te maken.
Onderweg hebben we prachtige bomen gezien, ze doen een beetje denken aan wolken, maar het blijken naaldbomen te zijn, maar hun vorm is prachtig. En heel veel zonnebloemen, dat vind ik toch zo leuk om te zien, die grote velden vol met die prachtige kleur!
We hebben hier een lekker plekje gezocht, we staan nu dicht aan de duinrand. De foto is van toen we net aangekomen waren, we zijn wat later verkast naar achteren, dus verder weg van de ingang, dus minder stof van langsrijdende campers en minder last van de muziek bij het zwemparadijs hiernaast. Het is niet hard, maar lekkerder als je het niet hoort! Bovendien zitten we nu echt vlakbij het strand, we zitten nagenoeg tegen de duinrand aan. Gelukkig hebben ze het duin hier een stukje weggehaald, zodat je makkelijk door kunt lopen zonder eerst een klim te hoeven maken, voor mij heel fijn 😊.
Het is inmiddels laat, maar ik had het zo naar m'n zin dat ik mijn hele blog vergeten was. Alsnog goedgemaakt nu!
Tot morgen😘

Fijn dat jullie een ‘vast’ stekkie hebben gevonden voor een tijdje. We krijgen vast nog wel foto’s van waar jullie nu staan. We duimen voor mooi weer!