Glenross Camperpark

Ierland, County Kerry

Wederom lekker geslapen en na het ontbijt vertrokken via de N70 - Ring of Kerry - naar Glenbeigh, onze stop voor vandaag. Buiten het feit dat het weer een geweldig mooi stuk was om te rijden, is ook het weer helemaal geweldig! Heel erg zonnig en best goed van temperatuur. De hele dag in een topje gelopen en af en toe een vestje aan, bijvoorbeeld bij het strand als je de koude zeewind hebt. We zijn eerst naar de supermarkt aan de rand van het dorp gelopen en hebben wat inkopen gedaan. Daarna de fietsen gepakt en richting strand, wat hier bestaat uit grote ronde keien, bijna niet op te lopen, ik blijf m'n enkels verzwikken en dat is niet erg, mijn enkelbanden zijn al zo ruim dat ik dat bijna niet meer voel, maar het loopt zo rot. Later op de middag de huisvrouw uitgehangen en een was gedraaid en gedroogd in de machines die ze hier toevallig hebben staan. Kunnen we weer een tijdje voort. In die tussentijd hier zalig in het zonnetje gezeten, het was zo lekker warm!