Atalaia

Spanje, A Mariña Central

Vandaag een ritje van 300 km gemaakt en we hebben het onderweg veel over de leuke dag van gisteren gehad. We hebben maar een beetje regen gehad in Esposende, maar onderweg af en toe een klein buitje gehad en wel veel dreigende wolken gezien, wat op zich wel mooi is om foto's van te maken. Het was een leuke rit, heel afwisselend en goedkoop kunnen tanken. Weer over een hele mooie brug gereden, drooggevallen rivierbeddingen gezien, langs de afslag Santiago de Compostela gereden, windmolenpark gezien, dus genoeg afwisseling gehad. Hier aangekomen was het zonnig en we hebben meteen de fietsen tevoorschijn gehaald. Heerlijk naar het dorp gereden en een beetje boodschappen gedaan. Aanvankelijk voor 1 dag geboekt, maar daarna toch maar besloten om 3 dagen te blijven, het is zo'n leuke camping! We waren hier twee jaar geleden ook, maar ze hebben goed geïnvesteerd in de aanleg van goede en veilige elektra en iedere plaats heeft een eigen wateraansluiting, da's echt luxe hoor! Blij trouwens dat we nog een plaatsje konden krijgen, er waren nog maar twee plekken beschikbaar, dus we boffen! Momenteel giet het echt, terwijl Harry vanmiddag de fietsen nog heeft schoongemaakt vanwege een belachelijke hoeveelheid stof die erop zat, dus dat had hij eigenlijk niet hoeven doen, alhoewel de regen alleen de bovenkant maar schoonspoelt! De temperatuur is echt gedaald nu, het hoogste wat we onderweg hebben gehaald was 23 graden, maar in het zonnetje is het natuurlijk snel veel warmer, we hebben in een dun t-shirtje gefietst en hadden het toch warm. Voor vannacht is het wel lekker dat het koel is, kunnen we lekker slapen 😴!

Het heeft hier vanacht gespookt veel regen 40 ml,en onweer er zijn veel foto's gemaakt.Het regent nu nog, alle bloemen zijn nu treurwilgen.