Laatste dag, weer naar huis

Nederland, Hoofddorp

Weer heerlijk geslapen, bed begint te wennen. Voor Harry nog niet helemaal, die moet zijn juiste kussensamenstelling nog zien te vinden. Alles in de wagen werkt optimaal: goede verwarming die heel snel de wagen verwarmt, fijne koelkast met vriezer, prima badkamer met goed werkend toilet, etc. We zijn echt dik tevreden. Absoluut wennen aan de beperkte ruimte, zowel in het keukenje als in de zithoek, maar dat gaat meestal snel. We zijn natuurlijk dik 30 jaar gewend aan een caravan met voortent met mega veel ruimte, dus dit is echt anders, maar niet vervelend, kwestie van de dingen anders doen en anders inrichten. Minder bewegingsruimte, maar grappig genoeg geeft dat geen enkel probleem. De ruimtes onder de bedden zijn veel beter te gebruiken dan ik aanvankelijk had gedacht, aangezien ze er erg ondiep uitzien, maar ik ben aangenaam verrast door de hoeveelheid spullen die je eronder kwijt kunt.
We moesten voor 11 uur van de camping af zijn, uiteindelijk rond half elf vertrokken. Net te laat voor de boot van 11 uur, maar een uurtje wachten is niet erg. Ongelooflijk dat zo'n boot gewoon in 5 minuten volgeladen is met honderden auto'sen zo lekker soepel naar de overkant vaart. Camper weer naar de stalling gebracht en lekker voldaan van een heel enerverend weekend weer thuis! Ik kijk al uit naar het volgende weekend!