Ander weer dan verwacht

Portugal, Vagos

Er was ons mooi weer beloofd, maar we stonden op in een grauwe omgeving. Het regende niet, maar het was erg donker en bewolkt. Uiteindelijk toch maar even op de fiets gestapt, even wat boodschappen gehaald in het dorp. Was uiteindelijk een goede beslissing, want vanmiddag kwam de zon lekker door, zeker naarmate het later werd. Het was pas een uur of zes voordat het helemaal blauw en zonnig was. Beetje rondgelopen in de buurt, strand van bovenaf bekeken, niet naar beneden gelopen. De verwachting voor morgen is weer zonnig, dus hopelijk een beter beeld dan vandaag, alhoewel we ons niet hebben verveeld, het is altijd lekker om gewoon buiten te zitten en een beetje te rommelen (haken, foto's bekijken en sorteren). Vanavond niets op het programma, dus lekker tv kijken met een glaasje wijn, geen slechte optie!

Haha, goeie indeling voor een avond, wij: de slimste mens, wijntje en haken. Zal morgen op de camping weer heel anders zijn 😀 Fijn om te lezen dat jullie het nog steeds naar het zin hebben, kissss