Derrynane National Park

Ierland, County Kerry

Vannacht weer supergoed geslapen. Het weer was gisteren gelukkig mooi, vannacht heeft het gegoten. Maar ook hier staan we verhard op grind, dus geen water! Vanmorgen na het ontbijt de fietsen gepakt en naar Derrynane gereden. Eerst de verkeerde afslag gepakt, kwamen we bij een woonwagenpark op een doodlopend stuk 🤣😂. We werden allervriendelijkst te woord gestaan en zij wezen ons de weg. Dus de berg op weer terug 😛😅, en verder naar het park. Het weer was echt prachtig, de wind nog steeds fris, dus wel met een trui of vest aan onderweg. Bij Derrynane House een kop koffie en een tosti gegeten, daar hebben we zonder vest gezeten, je zat daar heerlijk uit de wind. Ook nog even naar het strand geweest en daar had je een uitzicht zoals ik op een strand nog nooit heb gezien, fenomenaal! En toen natuurlijk weer het hele stuk terugfietsen, heerlijk!! Wat hebben we genoten, zo lekker als je met z'n tweeën bent, je kunt gewoon stoppen en alles bekijken zonder met iemand anders rekening te hoeven houden. Terug op de camping hadden we echt een biertje verdiend en hebben we aan de linkerkant van de camper in de zon en uit de wind gezeten, gewoon in mijn topje, wat een weertje! Vanavond weer bekeken waar we morgen naar toe willen, het zou weer zo'n prachtige dag moeten worden.