Lekker weer

Portugal, Gafanha da Boa Hora

Gisteren een lekker stuk gefietst, weer was heerlijk. Op de heenweg wind tegen, dus da's altijd lekker voor de terugweg, behalve dan dat we toen ook wind tegen hadden 😂. Maar dat mag de pret niet drukken, we hebben genoten, was een heerlijke rit, alhoewel ze aan het wegonderhoud ook wel eens iets mogen doen. Onderweg een ooievaarsnest gezien, echt een paar meter naast hijskranen, ongelofelijk! Zo leuk om te zien, we konden er ook best wel dichtbij komen, we stonden op een verhoging, dus was het nest goed te zien.
Vandaag zijn we over het houten duinpad naar het dorp gelopen, dat is 2 km, dus in het dorp een bakkie gedaan met een tosti erbij, hadden we weer energie om terug te lopen. Het is heerlijk weer, alleen 's avonds gaat het behoorlijk waaien en vanavond al helemaal. Daar trekken de kevers zich overigens niets van aan, die komen nog steeds op bezoek, heel bizar. Gelukkig komen ze pas als de zon onder gaat, dus dan zitten we niet meer buiten. We hadden vandaag ook het zijscherm aan de luifel gehangen om lekker uit de wind te zitten, maar vanavond vanwege de harde wind alles maar weer even weggehaald, morgen is het snel genoeg weer opgezet/opgehangen. We hebben trouwens al best een heel erg lekker kleurtje, gaat hard met zon en wind!

Lekker genieten!!

Diana 2022-06-27 06:58:07

Wat heerlijk allemaal, Monique! En wat leuk, die ooievaars!!