Portugal!

Portugal, Santa Maria Maior

Toen we vanmorgen wakker werden, waren we erg teleurgesteld, wat een k*t-weer! Laaghangende bewolking, regen, een enorme grijze troosteloze en koude massa. Hoe het weer in 1 dag zo kan veranderen is me een raadsel. Kortom, inpakken en wegwezen! Onderweg ternauwernood een auto gezien, we konden enorm lekker doorkachelen, en dat hebben we dan ook gedaan, we zijn in één keer doorgereden naar Portugal, gewoon het mooie weer opzoeken! Dat was wel even schrikken, het is hier gewoon 34 graden, heeeeeel erg warm, maar daar hoor je me niet over klagen, dit is wat we zoeken. We hebben een hartstikke leuke camperplaats gevonden, een terrein van een restaurant. Deels van beton en deels gras op een harde ondergrond, dus helemaal prima. We zijn hier alleen, dus ga maar lekker staan waar je wil zegt de ontzettend lieve gastvrouw van het restaurant. Lekker een enorm koud biertje gedronken in het restaurant, heerlijk bij de airco🥶😀. Daarna 's avonds daar gegeten, een belachelijk formaat steak, die ik natuurlijk nooit weg kon werken. En dat allemaal voor de prijs van € 12,50, inclusief drankjes! Dan krijg je vooraf ook nog een schaaltje lokale gedroogde ham met stokbrood 🥖 . Dat was weer heel erg genieten vandaag en we zijn ook blij dat het nu weer een beetje afkoelt, dat is beter om te slapen.😴

Mevrouwtje wil je deze k,,t achterwege laten. Wij zijn *** mensen. Veel plezier daar. Xxx