Weer terug bij het strand.

Portugal, Gafanha da Boa Hora

We zijn inderdaad weer terug op een plaats waar we eerder waren, aan het strand. We zijn vanmorgen eerst naar de uitgezochte plek gereden, maar daar mag je echt niet parkeren. Barkeeper zegt dat je rustig kunt blijven staan, maar er staan enorme borden dat het verboden is om daar te staan. Ik denk niet dat hij je boete gaat betalen, maar ziet je natuurlijk wel graag in zijn barretje. Toen hebben we besloten door te rijden naar plaats 'plan B', dat is dus gewoon iets eerder dan we dachten, maar we hebben wel gelijk voor 11 dagen geboekt, we hebben het hier zo heerlijk gehad en willen daar nu helemaal van gaan genieten. De weersverwachtingen zijn goed, het gaat weer lekker warm worden en dan is aan zee natuurlijk de beste plaats om te zijn.
Vanmiddag zat er een pietje met kuifje, kleur en grootte van een mus, achter de mussen aan om hun eten te pikken. Het was een enorm snelle loper, maar verder dan een vink met een kuif ben ik niet gekomen. Hij kwam niet dichtbij genoeg om een betere foto te nemen, maar wie weet komt hij de komende dagen terug.
Waarschijnlijk zal ik nu niet iedere dag meer een bericht gaan plaatsen, tenzij we iets leuks/aparts hebben gedaan, anders krijg ik iedere dag hetzelfde verhaal๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜œ.

Kan van dit pietje niks maken. Het heeft de houding van een kwikstaart, maar die heeft geen kuifje....ka niet genoeg details zien. Misschien morgen beter :-). Ennuh, veel plezier daar aan de kust!