Naar Weert met de bus

Nederland, Ospel

Vandaag toch maar de plannen gewijzigd, we zijn met de bus naar Weert gegaan. Hier vlakbij is een bushalte en we hebben allebei ov-kaarten, dus waarom niet? Da's dan wel lachen als je op de halte staat, omdat je dan ontdekt dat van ons allebei de kaarten niet meer geldig zijn. Onderhand lekker op staan zoeken hoe dan nu te handelen en gelukkig kun je met een pinpas gewoon een kaartje kopen. Hartstikke leuk gewinkeld in Weert, we zijn bij het station uitgestapt, dan zit je heel dicht bij het centrum, met leuke winkels. Wel opvallend veel leegstand van winkelpanden! Lekker een tijdje rondgebanjerd en tegelijk wat inkopen gedaan voor vanavond en morgenochtend. Vanmorgen hadden we lekker vers brood van de bakker die naast de camperplaats zit. En we waren lekker bijtijds wakker door een haan die knoerthard kraait en nooit meer ophoudt. Voor de rest van de dag lekker lui geweest en in het zonnetje gezeten. Dus gaan we morgen wandelen in het natuurpark met camera's en verrekijker.