Nog steeds heel lekker in Vagueira

Portugal, Gafanha da Boa Hora

Gisteren een rustige dag gehad, weer was niet erg mooi, maar dat maakte tegen zonsondergang voor de meikevers geen verschil, die kwamen weer met hordes tegelijk aanzetten, evenals net, het is echt iedere avond raak. Gelukkig is het eigenlijk te koud om buiten te zitten, dus we hebben de boel al dicht als ze komen, ze zijn ook weer snel weg, duurt al met al misschien een kwartiertje tot een half uurtje, maar wat mij betreft mogen ze wegblijven.
Vandaag naar de supermarkt 12 km verderop gefietst en inkopen gedaan, daarna lekker in het zonnetje gezeten en nog een stukje naar het dorp gelopen over het houten duinpad. Even goed uitgerust, want vanavond weer op de fiets naar het dorp, dat is maar 2 km, dus daar zijn we zo en hebben daar heerlijk gegeten. Harry is zich te buiten gegaan aan octopus en ik had een kalkoenspies. Lachen hoor, kaart alleen in Portugees en bediening sprak nul Engels. Dus de vertaalapp aangezet en getracht te bestellen wat we wilden en dat is gelukkig goed gelukt. Lekker weer terug gereden, goed voor de spijsvertering! Nou nog even op ons gemak onderuit zitten en heerlijk de koele nacht in om te slapen. Dit is zo dik genieten! Op naar de dag van morgen!

Fijn om te lezen dat jullie zo genieten Lekker doorgaan zo, ondanks de kevers ;-)

Carla 2022-06-24 23:17:41

Het ziet er lekker uit, maar zou niets voor ons zijn.inktvis .Maar jullie hebben het fijn en dat is het belangrijkste.