Laatste weekenddag

Nederland, Hoofddorp

Vanmorgen om 8:30 uur opgestaan, helemaal niet met het idee om vroeg te vertrekken. Op ons gemak ontbeten en toen gerealiseerd dat we of vóór 9:30 uur moeten vertrekken of na 17:00 uur, in verband met de Cityrun, er zijn dan heel veel wegen totaal afgesloten. Als je na vijf uur vertrekt moet iedereen Roermond uit en loop je ongetwijfeld vast in de file. Dan moet je nog een stuk rijden, camper wegzetten in de stalling en dan nog naar huis, eten, opruimen, etc. dan wordt het zo heel erg laat en dat is niet de bedoeling. In principe vrijblijvend afgesproken met Marian en Frans, maar die hebben we dus toch afgebeld. Gekozen om toch maar direct te vertrekken. Een beetje in sneltreinvaart de camper vertrekgereed gemaakt en de fietsen achterop geknoopt. Heerlijk op ons gemak naar de stalling gereden, opgeruimd, alles weer in de auto geladen en dan naar huis. Francy en Chris zijn vanmiddag langsgeweest om de balkenbrei en vlaai op te halen, ook weer supergezellig, lekker in de tuin gezeten! En toen was het weekend weer bijna om😎