Kilkenny castle

Ierland, County Kilkenny

En we hebben alweer een zonnetje🌤! En een heerlijke temperatuur, dus meteen in de korte broek en topje! Lekker ontbeten en op de fiets naar de stad. Je komt dan langs Kilkenny castle, en daar zijn we de binnenplaats opgelopen. Maar het is er ongehoord druk, dus we besluiten deze dan maar niet van binnen te bekijken, van buiten is het prachtig en ik vind die ronde hoektorens met die kantelen altijd zo leuk om te zien. Geeft een beetje sprookjesidee 🧙‍♀️👸! In de stad lekker wat gegeten en blijven drentelen bij die vele winkelstraten met van die leuke winkels! Ik blijf die truienwinkels echt te gek vinden en baal eigenlijk best dat ik niet tegen wol kan, ze hebben zulke waanzinnig mooie dingen. Eind van de middag terug naar de camping en lekker gebarbecued. Morgen gaan we richting Rosslare, en dan gaat de terugreis echt beginnen!

Het zijn daar heel andere huizen dan hier..Blij dat het weer mooi weer is.Ben blij dat het hier nu 18gr is en geen 33 maar tegen weekend is het weer 33gr. De laatste dagen van jullie gaan beginnen geniet er nog even van gr.xxx