Nog steeds heel warm.

Duitsland, Echternacherbrück

Het is vandaag net zo warm geweest als gisteren, wat zijn we ongelooflijke bofferds! We hebben wel de fiets gepakt vandaag en zijn naar wat watervalletjes gereden. We konden lekker langs en door het bos fietsen, helemaal langs de Sauer, dus we hadden redelijk wat schaduw, wat het bijzonder aangenaam maakte. Heel handig om via je telefoon de route te volgen, dan kun je precies zien waar je bent en waar je moet zijn. En dat was maar goed ook, want de watervallen zagen we niet 😏. Uiteindelijk konden we het lokaliseren, maar er ging geen pad naar toe en het ging steil naar beneden. Harry besloot om zijn camera te pakken en naar beneden te klauteren, ik besloot om boven te blijven. Maar goed ook, ik liep op flipflops en had dus geen goede grip en brekebeen als ik ben, zou dat niet verstandig zijn. Kijkend naar Har was dat een juiste beslissing, hij kent wat dat betreft geen angst en ik des te meer! De resultaten waren niet spectaculair, het stroompje staat bijna droog, dus er was maar een klein watervalletje. Maar het was een leuke fietstocht en op de terugweg kwam er ook nog een wielerpeloton langs met alle toeters en bellen, leuk om te zien. Het ging alleen zo snel dat we niets eens tijd hadden om de camera te pakken, wat gaan die renners kneiterhard! Kortom, heerlijk dagje gehad en terug op de camping zagen we dat daar steeds meer plaats komt, er vertrekken heel veel mensen. Lekker hoor een beetje rustiger! Onze planning is om hier tot donderdag te blijven en dan nog een tussenstop in Nederland te maken, nu alleen nog even kijken waar we dat willen doen.

Maar goed dat we toen niet verder gegaan zijn wij hadden dat nooit gevonden die waterval.Heerlijk dat het zo mooi weer nog is.Veel plezier😂😎😍