Vagueira nog eens

Portugal, Gafanha da Boa Hora

Echt heel veel te vertellen heb ik niet, er gebeurt (gelukkig) niet zo heel veel. Het weer is heerlijk, sommige dagen een ijskoude harde wind, maar er zijn altijd plekjes om uit de wind te gaan zitten, dus in het zonnetje, dat onverdroten schijnt, is het echt fijn. We zijn naar het dorp gefietst en naar de supermarkt verderop, we moeten toch eten 😉. Soms zetten we de zijwand op, maar ook bouwen we die 's avond soms wel weer af omdat het hard waait en er voor de nacht een code geel wordt afgegeven. We zijn in twee minuten klaar, dus daarom doen we het ook gewoon, het zou zonde zijn als het beschadigt, want we hebben er onwijs veel plezier van. Vandaag alleen maar een klein stukje naar het dorp gefietst, Harry heeft last van zijn kuitspier en loopt echt niet lekker op dit moment, maar fietsen gaat goed, dus probleem opgelost. Bovendien hebben we altijd noodrantsoen in huis en kan ik natuurlijk ook in mijn uppie boodschappen gaan doen, maar samen is wel zo gezellig. We maken gebruik van de broodjesservice, vandaag bij de receptie bestellen en betalen, morgenochtend tussen 8 en 9 ligt het op je buitentafel, lekker vers! Harry heeft een moedige poging gedaan om te vissen in een soort riviertje dat uitkomt in de zee, maar het is bij een poging gebleven. Wel even lekker kunnen werpen met de nieuwe hengel, had hij nog niet geprobeerd. Nu maar lekker dromen van vissen vangen, want in het eggie lukt het niet zo erg 🤪.

Ik dacht eerst dat een van de duiven een mens was.🥴🤭

Diana 2022-06-30 19:57:28

Lekker relaxen Monique. En voor Harry te hopen dat de kuitblessure snel over is. Flinke brandingsgolven daar trouwens.

Harry 2022-06-30 20:32:32

Wij hopen dat het snel over gaat met je kuit.Probeer het met ijsen. BIJ Chris heeft dat goed geholpen. Maar lopen gaat nog niet goed.de knie is bijna dicht,.Om negen uur hebben wij weer een donderbui gehad de tuin stond blank.groetjes,