Hoi An 3 dagen later

Vietnam, Hội An

Ik loop al 3 dgn achter zie ik🙈🤣
We zitten volledig in de relaxmodus, er gebeurt niet heel veel hoewel we wel elke dag de hele dag onderweg zijn. Na het ontbijt pakken we de strandtas en de fiets en gaan een stuk fietsen om dorpjes te bekijken of een tochtje te maken in een bamboo bootje. Smiddags ploffen we dan weer op het strand en savonds het dorpje in om heerlijk te slenteren langs het water en te genieten van al die beeldschone pandjes. Restaurantjes in overvloed dus zodra we trek krijgen is er keuze genoeg. Heerlijk mensen kijken tijdens het eten en daarna weer verder slenteren. Koffietje hier, cocktailtje daar, ohja en natuurlijk shoppen. De mooiste lederen tassen, mappen noem maar op, kun je hier kopen of zelfs laten maken. Voor mij alsof ik in een snoepwinkel ben. Ik heb birkenstocks slippers laten maken, ga nog een weekend/reistas uitzoeken en ik kan morgen een lederen pouch ophalen( een soort lederen zak waar een lens in past met een trekkoord). Ik ben in m'n sas haha. Vandaag hebben we een scooter gehuurd en zijn naar Da Nang gereden. 35 minuten hiervandaan. Eerst naar het grootste buddha beeld van Vietnam gereden. Lady buddha of Mercy. 67 meter.hoog is zij en prachtig om te zien. Ter plekke wat foto's gemaakt en daarna naar een grote overdekte markt gereden om ten slotte nog een paar uurtjes op het strand te gaan liggen. En wel het strand My Khe ook wel 'China Beach' genaamd. Vernoemd naar de serie uit eind jaren '80. Serie over de vietnam oorlog. Op China Beach hadden de Amerikaanse soldaten max 4 dg R&R (Rest & Recurperation, rust en herstel) voordat zij weer moesten vechten tegen de vietcong. Opgezocht via Google hoor, niet dat jullie denken dat ik dat allemaal.weet haha. Best wel bijzonder om op dat strand te zijn. Morgen hebben we nog een hele dag in Hoi An, dus dat wordt een stranddag en woensdag eind vd middag vliegen we terug naar Hong Kong.
Zoals ik al zei, een stuk saaier voor jullie om te lezen maar wel heerlijk relaxed deze dagen voor ons.😀💕

Fijn om te lezen dat jullie zo relaxen en het naar jullie zin hebben!😍

Wietske 2024-03-11 13:37:40

Heerlijke vakantiefoto's en jullie zien er goed uit. Varen in die bootjes lijkt wel een Efteling attractie. Geniet van jullie laatste vakantiedagen.

Monique 2024-03-11 13:43:03

Enig wat jullie doen allemaal. Bij die bootjes hebben wij ook zo gelachen. Lekker relaxt hè in HoiAn en zulke mooie pandjes, restaurants etc. Prachtig daar. Leuke fotoos weer !!!!!

Rita 2024-03-11 13:50:13

Heerlijk! Geniet nog maar !! Het is zo om:)

Ellen 2024-03-11 14:03:44

Weer lekker om te lezen prachtige fotos zo leuk om te zien samen een beetje rustig aan doen heerlijk van de omgeving genieten nou heel veel plezier voor jullie een hele dikke kus 💕💕💋💋

Mamma 2024-03-11 14:29:33

V “alles-wat” foto’s weer!😍 Mooi om alles zo vast te leggen….jullie mk zo veel mee….super! Al leuke souveniertjes gescoord!?🤪

Linda 2024-03-11 14:35:37

Mooie foto's weer.Fijn dat het.met het leer lukt. heerlijk voor jullie .Zo weer in het gareel x

Tonia 2024-03-11 14:49:58

Wat een leuke foto's Mandy lachend met de boedha ook lachend enig .De terug keer naar ons koude kikkerland komt al dichterbij maar geniet nog effe😘

Yvonne 2024-03-11 16:58:25

Hoi lieverds ben weer helemaal bij ,ben er echt voor gaan zitten on weer alles te lezen ,ha,ha, jullie vervelen je zeker niet ,super mooie foto's, veelal kleurrijk,echt prachtig, zo krijgen we toch veel mee van jullie geweldige vakantie. Geniet nog van jullie dagen en een dikke kus van ons. 👍😉❤️😘

Wil Donkersloot 2024-03-11 17:02:03

Het ziet er allemaal fantastisch uit! Relax nog even lekker en geniet van de andere wereld en het mooie weer!