Daar zijn we weer

Nederland, Haarlemmermeer

Een hele goede morgen!

We zijn weer onderweg, dit keer een stedentrip naar Marrakech.

Al een tijdje op mijn verlanglijstje en ik heb Ilona kunnen overhalen :-)
Marrakech, de stad van de geuren en kleuren, wirwar aan straatjes, het beroemde Djemaa El fna plein en el jardin Majorelle, ontworpen door wijlen Yves Saint Laurent. Het land Marrokko waar homofobie op nr 1 staat maar waar de geruchten gaan dat de Marokaanse prins homofiel is haha.

Camera en filmcamera in de tas, dat is ook meteen het enige dat in onze handbagge zit. Beide een koffer mee, waarvan het gewicht vd koffer zwaarder is dan de inhoud want we gaan op koopjes jacht :-) Dus aan de ruimte voor alle souveniers zal het niet liggen.
Het weer gaat een beetje alle kanten op van een regenbui met 18 graden tot volop zon en 30 graden, we zien het wel. In ieder geval er even lekker tussenuit.
We zijn allebei nog een beetje suf want de wekker ging al om half 4 vannacht, de koffie is bijna op en dan gaan we langzaam aan naar de gate. We vliegen om 6 uur en landen kwart voor 10.

Tot later.

Wat leuk en gezellig Mandy en Ilona😁

Kailin van der vlugt 2019-03-30 06:50:17

Leuk om weer te lezen neem ook een beetje de tijd om te relaxen hou van jullie dikke kus xxx

Martha 2019-03-30 07:04:22

Wat heerlijk voor jullie, er weer ff tussenuit. En wat leuk om jullie dagen weer mee te mogen lezen. Ben alweer benieuwd naar de foto's. Geniet er samen van!! Xx

Snetje 2019-03-30 07:16:26

Wat leuk dat de reisverslagen weer beginnen. Wens jullie een heel fijne vakantie toe! Dat jullie maar veel mooie dingen mogen meemaken en plaatjes mogen schieten. Liefs van ons

Lillian 2019-03-30 07:38:47

Wij zitten weer klaar hoor . Het is veel leuker als de telegraaf . In iedergeval een geweldig leuke week . En geniet ook een beetje van jullie rust . Heel veel liefs en dikke kus , πŸ’‹β€οΈπŸ˜πŸŒžπŸŒžπŸŒžπŸŒžπŸŒžπŸŒžπŸŒžπŸŒžπŸŒžπŸŒž

Tante Hennie . 2019-03-30 08:45:55

Veel plezier!

Ellen 2019-03-30 09:12:56

Veel plezier in Marrakech prachtig bolwerk en bekend in de geschiedenis evenals 1ste WO. En jullie komen niet met een hoofddoek terug hè?? Genieten!!

Ger 2019-03-30 09:13:41

Wat gezellig vier jij daar je verjaardag.πŸ˜„veel plezier hoor de mensen daar hebben vaak meer beschaving dan hier.liefs

Yvonne Touwslager Prijn 2019-03-30 10:43:50

We gaan weer genieten van je verslag.Genieten jullie er maar van xxx