Nog even genieten...

Griekenland, Paros Regional Unit

Goedemorgen,
Terwijl ik dit schrijf zitten wij op de boot naar Mykonos voor de laatste anderhalve dag van onze vakantie.
Naxos was heerlijk. De laatste 2 dagen hebben we heerlijk op het strand doorgebracht.
Zondag-
Na een heerlijke lange dag op het strand werden er tegen 7 uur ineens tafeltjes en stoelen op het strand vlakbij het water neergezet.
Verbaasd keken wij om ons heen want dit hadden wij niet verwacht. Als deze plaatsen niet gereserveerd waren dan was onze keuze voor waar te eten vanavond bij deze gemaakt. Inderdaad was het vrij om te gaan zitten waar wij wilde.
Het werd een tafeltje vooraan vlakbij de zee. Een prachtig uitzicht rechts op het eiland Paros, ondergaande zon, voeten in het zand, geluid van de golven en je lief naast je. Perfect einde van een heerlijke dag.
De laatste en enige keer dat ik écht op het strand heb gegeten was in Bali met Deborah en dus voel ik dat ik hier wat as wil uitstrooien op de plek waar ik het nu zo heerlijk heb met Ilona. Dit moment raakt mij nog meer dan alle andere strooi momenten en met Ilona heb ik het daar over. Ilona is ontzettend lief. Het is inmiddels helemaal donker en de enige verlichting die wij hebben komt van de lampjes die zijn opgehangen. Het heeft iets magisch. Iets minder magisch is de weg terug :) rijden met een scooter door 3 km zandweg, in het donker. Maar zoals altijd, rustig aan we hebben alle tijd.

Maandag- na het ontbijt gaan wij naar de haven, want wij moeten de tickets voor de boot ophalen. Wij zoeken nog naar een 'geo' en maken onderweg nog wat foto's van en met elkaar. We gaan voor de laatste keer naar het strand. Het strand waar je zo de zee in loopt, de zee met het heerlijke frisse turquoise water. Water zó helder dat je je tenen kunt zien zelfs wanneer je de bodem bijna niet meer kunt aanraken. Denk dat jullie wel een beeld hebben van de zee 😜
We liggen voornamelijk in de schaduw, te lezen, wat fruit eten of een dropje haha.
Ook hier blijven wij lekker lang liggen. Een uur of 7 gaan we van het strand. We willen weer bij Flamingo gaan eten, het restaurant met de live muziek. Eerst brengen we de scooter terug en lopen dan naar de haven. We gaan zitten bij Flamingo en Ilona wordt al herkend door de obers :)
De sfeer is wederom super leuk maar dit keer staat de tent niet op z'n kop. Het is ons opgevallen dat er sinds zondag veel minder Grieken en Italianen zijn. Er zijn nu veel meer toeristen uit andere landen en die zijn wat rustiger haha.
We hebben weer heerlijk gegeten en maken een wandeling door de straatjes en de haven. Als afsluiter een ijsje en dan naar het appartement.
Naxos was heerlijk, net als de andere eilanden trouwens.

Dinsdag- nu op weg naar Mykonos.
💌

❤ Geniet van jullie laatste vakantiedagen. X

Lillian 2019-08-27 12:34:26

Het ziet er echt heerlijk uit! Moet ook maar weer eens naar Griekenland gaan. Hele mooie foto’s en leuke verhalen. Geniet nog even lekker van de laatste paar dagen! 💋

Yvonne van Hilst 2019-08-27 12:43:00

Heerlijk dat het zo goed gaat kus voor jullie

Cis 2019-08-27 13:23:53

Fijn dat jullie het zo heerlijk hebben.Een genot om te lezen.Nog 2 heerlijke dagen xxx

Tonia 2019-08-27 13:25:52

Wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben Een genot om weer te lezen Genieten jullie nog maar van de laatste dagen xxx

Tonia 2019-08-27 13:28:39

Heerlijk weer om te lezen ook lekker dat jullie samen het zo lekker hebben weer de mooiste.foto,s vind het ook een beetje zielig dat jullie weer naar huis moeten maarrrrrrr ik niet hahaha geniet nog lekker ik hoor wel xxxxxjes voor jullie💋💋💋💋🥰🥰

Mamma 2019-08-27 14:48:03

Heerlijk weer! 😘

Debbie 2019-08-27 19:14:49

Heerlijk die mooie foto's en goed dat jullie over Deborah samen praten ,Illona is inderdaad een lieverd😄. Goede reis terug en tot sinas😘😘