Roadtrip

Nederland, Kralendijk

Gisterenavond heerlijk gegeten bij een lokaal Jamaicaans restaurant. Vanmorgen vroeg hebben Tonia, Ilona en ik een wandelingetje gemaakt. Althans het zou een wandelingetje zijn maar werd toch een stevige wandeling van bijna 5 km in de hitte. Het doel was de ezeltjesopvang, dat hebben we gehaald, alleen was het dicht🙈. Ging pas om 10 uur open. Ilona had nog wel een geo cache om te pakken op 1.5km verder. Met zn 3en achter elkaar over de weg he ho he ho....uiteindelijk moesten we van de weg af het veld in. En geloof mij geen veld met wilde bloemen. Een veld met wilde cactussen en andere prikbomen. Ilona ging als een speer, Tonia en ik deden het wat rustiger aan op onze slippers. Tonia en ik zitten onder de krassen maar Ilona heeft haar geo cache gepakt. Zij blij, wij blij. Nu de terugweg nog. Inmiddels is het stikheet. Na 1 km hadden we het gehad en zijn we gaan liften. Een locale stopte gelijk en heeft ons bij de hoek vh huis afgezet. We twijfelde nog of we het zouden vertellen haha. S'middags hebben we weer een roadtrip gedaan. Mooi gedeelte van het eiland gezien, het Lac meer, een meer dat uitmondt in de zee of andersom, is maar net hoe je het bekijkt. De zee is woest en metershoge golven slaan tegen de kustrand, vervolgens kabbelt het verder het meer in en is het water daar azuurblauw gemengd met turquoise. Prachtig om te zien. Gave foto's gemaakt van een pelikaan op een boot.
We hebben gesnorkeld en schildpadden gezien, dat was heel gaaf. 1 zwom er gewoon met ons mee en konden we bijna aanraken.
Nu onderweg naar een wat chiquer restaurant in het stadje. Allemaal netjes aangejurkt en klaar voor het lekkere eten en de goede wijn.

Tot morgen💕

Wat een belevenis 3gekkies bij elkaar Maar een geweldig stel met mij er bij was je niet ver gekomen .ik ben overal bang voor.hoewel naar die restorantshad ik wel voorop gelopen . Fijn dat jullie het zo leuk hebben Geniet nog maar lekker .hele dikke kus maar doe voorzichtig .

Tante Hennie 2022-03-07 06:52:36

Met recht een roadtrip en nog op slippers ook. Gelukkig is dat liften goed afgelopen. Heel leuk om te lezen en de foto's zijn weer prachtig. Veel plezier, xxx

Lillian 2022-03-07 07:05:29

Geweldig weer 🤣🤣

Ingrid 2022-03-07 07:28:20

Ziet er heerlijk en gezellig uit! En mooie onderwaterfoto’s !!

Yvonne van Hilst 2022-03-07 07:29:34

Is weer heerlijk om te lezen maar dat liften daar ben ik niet.voor maar wat een prachtig meer en dan opvang ezels dicht haha die huisjes.zo leuk gaan jullie nog Veel genieten dikke kus mammaxxx

Mamma 2022-03-07 07:51:11

Heerlijke foto’s leuk om te lezen!

Ellen 2022-03-07 07:53:14

Geniet er maar weer van!!! Kijk uit naar del volgende🤙👍☘️❤️

Hans 2022-03-07 09:04:38

Wederom wat een belevenis alles ziet er zo vredig uit zelfs de joekels van cactussen . Genieten maar jullie ,zien er goed gekleurd uit

Yvonne Touwslager 2022-03-07 09:06:39

Wat een mooi verhaal lijkt mijn supper om daar te wandelen mooie blauwe zee kus xxx😎

CI’s Wim 2022-03-07 13:15:39

Oooh, Leuk en gezellig familie bezoekje….!😉🤪 Heerlijk die zonnige foto’s! Genieten m zn allen! Kuzzzzz

Linda 2022-03-07 15:17:54

🤔bezorgde reactie van je Moeder..dames, op slippers kom je niet ver,haha......lees dat jullie het leuk hebben.. kleuren van huizen ,iets voor op het VAT??