Hèhè in Hoi An

Vietnam, Hội An

We zijn er hoor! Vandaag onze 1e volle dag in Hoi An. Gelijk doorgebracht op het strand. Gisteren dus de halve dag nog in Hanoi doorgebracht en we hadden het tempo erin. Nog een keer naar de treinstraat, tempel bezocht, straatje in straatje uit, beetje geshopt en eind vd middag naar het vliegveld. Goede vlucht en savonds aangekomen in het hotel. Een plaatje! Gloednieuw, heerlijk luxe en nog fijnere temperaturen, hadden we wel verdiend na al die ontberingen haha. Savonds gelijk een fiets gepakt vh hotel en het centrum opgezocht want we hadden nog niets gegeten en jullie weten dat trek ik niet haha. Nee hoor, we zouden in het vliegtuig eten krijgen maar het karretje was nog niet bij de 1e rij begonnen of de captain vroeg via de speaker naar een dokter voor een passagier. Wij schrokken ons kapot in die 1e paar seconden want hij begint met...ladies and gentleman we have an emergency. Ja Jezus!! Wij dachten...nou daar gaan we... was er iemand een beetje misselijk godsamme. Heeft de rest vd vlucht geduurd en die was maar een uur dus het eten ging niet door 😵‍💫🙈 Geracet hebben we op die fietsen haha. Ondanks dat het half 10 was konden we gelukkig overal nog aanschuiven. Heerlijk gegeten, hier snappen ze tenminste wat wij graag willen haha. Van het kleine beetje wat we hebben gezien worden we al blij, ook al is het enorm druk, er hangt een leuke sfeer.
Vandaag dus na het ontbijt, gelijk de tas gepakt en fietsen gehuurd want die van het hotel waren allemaal al uitgeleend. 2 fietsen voor 24 uur voor €1,=. Je wil de fietsen niet zien hoor🤣🤣
Onderweg langs de rijstvelden nog hele gave foto gemaakt van een boer met een waterbuffel.
Op het strand wat kettinkjes gekocht veel te veel voor betaald haha, zag ze vanavond op de markt voor de helft, maar ach het vrouwtje op het strand gun ik het wel, bikkelen door het zand in die warmte👊
We komen net thuis van het centrum, dat beeldschoon is. Overal lampionnen en alles zo leuk aangekleed. Kortom een heerlijke dag gehad. De verhalen worden wat minder spannend nu haha omdat we meer in de relax modus zitten maar super leuk dat jullie nog zo enthousiast meedoen.💕
Tot morgen

Wat lachen in at vliegtuig

Cisca Wim 2024-03-08 17:33:28

Ik dacht al zijn jullie van de radar verdwenen, maar gelukkig helemaal in de vakantiemodus. Prachtige plaatjes.

Monique 2024-03-08 17:34:26

Leuk weer om.te lezen.Mooie fotos weer.Genieten jullie maar heerlijk van de zon xxx

Tonia 2024-03-08 17:37:08

Lachen geen eten in het vliegtuig wat genieten jullie de foto’s zijn prachtig 😃😃😃

Cisca 2024-03-08 17:40:37

Wat een commotie in het vliegtuig. Rot voor diegene die het overkomt . Wat een leuke gezellige foto's die lampionnen staan daar nou vlinders op want het andere die ik van de week zag .kortom geniet van al het moois .

Yvonne 2024-03-08 17:47:45

Mooie foto’s weer!!

Ellen 2024-03-08 18:14:43

Hahaha in dat vliegtuig, geweldig. Ik heb dat zelfde mannetje op die buffel , wij hebben ook daar gefietst. Die poseert daar de hele dag zeker. 😁😁 lachen. Heerlijk dat HoiAn👍

Rita 2024-03-09 09:33:46

Ik ben weer bij met lezen! Geweldig om te lezen en prachtige foto’s 😍

Wietske 2024-03-09 11:10:37

Relaxed modus dagen... mag onderhand ook wel he... Jullie doen en zien zoveel... Bij thuiskomst in Nederland heb je anders nog 3 weken nodig om bij te komen. Blijft geweldig om te lezen en foto's te zien. Geniet er samen nog goed van.