Chillen op de Antillen

Nederland, Kralendijk

We zijn inmiddels al een paar dagen op het eiland.
Elke dag na het ontbijt het eiland ontdekken met de auto, bij bezienswaardigheden stoppen en wat rond lopen, foto's maken, lunchen, snorkelen en op het strand liggen. Dat is zo een beetje het ritme van de dag.
Perfect ritme lijkt mij haha.
Het zuiden van het eiland hebben we rondgereden. Behoorlijk ruig landschap en het is maar goed dat Peter een super jeep heeft want de wegen zijn behoorlijk slecht. Ze zijn wel druk met bouwen hier maar voornamelijk of eigenlijk alleen maar met het bouwen van nieuwe huizen en appartementen. Dus het asfalt komt wel is het motto.
In het zuiden vindt je de zoutvlaktes met de piramides van zout. Het enige exportproduct van Bonaire.
De witte slavenhuisjes aan het strand zijn wel bijzonder om te zien. Hoewel de verhalen zich tegenspreken of er wel echt slaven in hebben geslapen of dat het een verzonnen verhaal is blijft het een mooi gezicht al die kleine huisjes aan de kust.
Stukje verderop kun je snorkelen daar schijnen vaak schildpadden te zwemmen. Gisteren kon het niet omdat de boot voor het zout geladen werdt en het natuurlijk dan te gevaarlijk is dus dat gaan we vanmiddag doen. Lijkt mij wel gaaf. De onderwatercamera die we van Ellen hebben geleend hebben wij gisteren al uitgeprobeerd en dus hopen we dat we vanmiddag de schildpadden kunnen fotograferen.
Tonia heeft ook gesnorkeld gisteren😀 alleen met gesloten mond onder water lukte niet erg haha maar wel stoer dat ze het probeert.
We hebben een inktvis gezien tijdens het snorkelen en later op de dag zwommen er dolfijnen langs het strand. Ook heel gaaf om te zien.
Volop te beleven en te zien dus. Ik moet nu opschieten want ze staan op mij te wachten.
Tot morgen💕

Hoi hoi wat een mooie foto's die kleuren en fijn dat jullie zo genieten

Yvonne 2022-03-05 15:08:16

Prachtig weer!!!!😍 Geniet! ❤😘

Debbie 2022-03-05 15:43:34

👍👍😁

Ger 2022-03-05 17:56:11

Wat een andere wereld..laat het maar even tot je komen..geniet van het moment en elkaar.

Jellie 2022-03-05 21:47:42

Wat fijn om met elkaar te genieten van deze mooie trip. Xx