White Sand dunes

Vietnam, Thiện Hòa

Weer hebben we slecht geslapen. Justin was al om 6u op het strand en wij liggen snachts steeds uren wakker. Je bent moe maar kan toch niet slapen. Zo irritant en dan tegen de ochtend val je in slaap en als de wekker gaat voel je je zó moe. Na het ontbijt gaan we heerlijk op de scooter op pad naar de White Sand dunes. Na ongeveer 20 min heerlijk touren staat er Vietnamese politie aan de kant en ja hoor wij moeten stoppen! Het zal niet in deze vakantie! Rijbewijs laten zien. "No international" "only Europe" zegt die agent. We moeten meelopen achter hun politiebus en hij begint een verhaal over andere regels in Vietnam en komt meteen met een prijskaartje. We hebben hem door. Corrupte agenten. We krijgen een korting, ja een echte korting haha en als we 1 miljoen dong (eur 40) betalen mogen we een week doorrijden. Je krijgt alleen geen bonnetje. Klopt natuurlijk van geen kant. Steken ze zo in in hun zak Maar wat kun je doen? Dus we hebben maar betaald. Je ziet hier hele gezinnen op 1 scooter. Vaak met 2 kinderen, babies etc. Dat mag wel en wij worden aangehouden?! Na dit intermezzo reden we weer verder en vonden de witte zandduinen.. Echt een heel mooi gebied. Net de Sahara. We hebben eerst met de drone lopen spelen. Leuke fimpjes gemaakt. Daarna hebben Justin en Ilona (achterop) een quad gehuurd. Heel hoog de duinen op rijden en dan enorm steil naar beneden etc. Ilona vond dat zo eng dat ze is afgestapt. Justin vond het 'vette shit' ofwel voor de 40 plussers onder ons..hij vond het heel leuk! Terug bij het hotel nog even lekker bij het strand gelegen en in de avond weer heerlijk Vietnamees gegeten. Alles is zo goedkoop dat Justin oesters enzo besteld. Vandaag stond er zelfs krokodil en kikker op de kaart!
Dus morgen waarschijnlijk een blog over Justin die rare sprongen maakt😉

Nou weer mooi verhaal nou hoop dat jullie vanavond wat beter slapen 💋🤣

CIsca 2020-01-26 18:03:25

Leuk om te lezen weer wat een avonturen!

Ellen 2020-01-26 18:07:10

Neem een goede glas wijn dat help voor het SLAPEN!!! GROETJES PIET EN MARIANNE

Piet 2020-01-26 18:07:24

Leuke blog weer.Wat een corruptie toch in die landen. Mooie foto’s xxx

Tonia 2020-01-26 18:19:24

Wat een verhaal weer! 😂 En prachtige foto's. 💋💋💋

Debbie 2020-01-26 18:58:54

Leuk om te lezen! Volg jullie uiteraard ook via Insta! Echt vette shit!

Priscilla 2020-01-26 18:59:12

Dus de volgende keer kun je weer aangehouden worden dat is balen ik hoop dat jullie lekker slapen 😘😘😘

Yvonne Touwslager Prijn 2020-01-26 20:35:50

Nou lopen lekker binnen zo..boeven zijn het,maar ja inderdaad wat moet je🙄

Jellie 2020-01-26 20:51:51

Hè wat lekker die blogjes van jullie. Vooral zo s morgens vroeg in een grijs Nederland. En dan die super mooie foto’s. Ik kijk uit naar de volgende. Liefs Bella

Bella 2020-01-27 06:49:04

Dat word dan ook anders koken in Nederland als h Justin daar bevalt...haha!! Wat e gladde gasten zeg...politie daar....! Ook wel weer grappig om mee te mk!! Have fun en genieten....kuzzzz

Linda vd Berg 2020-01-27 07:13:52

Wat geweldig weer .jullie zijn wel een stel samen hoor Het past allemaal zo goed bij elkaar . Het voelt zo goed alles kan en mag . Ik zou vaak helemaal in paniek zijn ,maar jullie nee hoor . En Justin h eeft gelijk op stappen en weg wezen Ik wordt zo vrolijk elke ochtend van jou verslag .helemaal top Trouwens wat een bingk Justus laat hij maar oppassen met die blonde schonen . Nou lieverds geniet vandaag weer van deze heerlijke vacantie Heel veel liefs en dikke kus van mij 👍♥️♥️♥️🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🍀🍀🍀🍀🍀🍀🥰🥰🥰🥰😍