Beachday en nog een beachday

Nederland, Kralendijk

Heerlijk een lange dag op het strand in het vooruitzicht. Gloednieuw resort Chogogo, van te voren gereserveerd en na het ontbijt afgezet. Mooi resort met een lagune die door het hele complex kronkelt. Heerlijke bedden aan het water en bediening aan je bedje 😀 ideaal voor een nog luiere dag haha.
Gesnorkeld, gelezen en geluierd onder een cocosnootboom (niet te dichtbij trouwens)
en s'avonds thuis de bbq aan.
De volgende ochtend een auto dag gehad naar het noorden vh eiland. Mooie natuur onderweg, wel wat moeilijk gangbare wegen langs de kust en natuurlijk zie je dan vanuit de auto achterelkaar een bonte ijsvogel, warra warra (soort buizerd) en een witte reiger. Stoppen kan niet dus geen foto's maar prachtig om te zien!
Om 11 uur s'morgens gestopt bij een cactus distilleerderij om cactus likeur te proeven. Het is altijd wel ergens 5 uur in de middag dus wij vonden dat het kon haha. Leuke uitleg gekregen en allemaal een shotje en een longdrink mix met cactuslikeur. Onderweg op zoek geweest naar een leguaan, geen 1 gezien en dan zie je er daar 4 in de boom. Dacht eerst dat het door de likeur kwam🤣
Dus daar heb ik wel foto's van.
Na de likeur terug naar de auto...staat geparkeerd aan de overkant vd weg..maar hoe kom je daar wanneer ze in de tussentijd de hele weg hebben geasfalteerd en de teer nog moet uitharden... ook een foto van😀
Uiteindelijk na een omleiding toch bij de auto gekomen en geluncht met een heerlijk broodje en wijn.
Wederom een rustige avond thuis en ik heb 4 uur!!! op wacht gezeten om de kolibrie te fotograferen. Niet gezien 😪
Vanmorgen bij het 1e kopje koffie vliegt ie rond de struik. Niet vast te leggen, wat gaan zij snel! 1 foto kan er mee door maar daar moet ik mee aan de slag dus die komt later of niet haha.
We liggen nu weer op het strand bij Ocean Oasis beach club. Wij zijn verliefd op de inrichting. Heb ik foto's van😀
Luxe poes strand tent of zoals Joke en Peter zeggen..daar liggen de Ibiza trutjes🤣
Nou wij zijn wel even Ibiza trutjes dan hoor🤣 inclusief Tonia, zij is dan meer een Ibiza hippie🤣

Ziet er goed uit!! Heerlijk Zou zo willen invliegen haha

Ellen 2022-03-09 17:08:32

Je moet niet wachten op de vogels Ze komen wel naar jullie toe!!!!! Geniet er nog maar van.

Hans 2022-03-09 18:06:49

Wat prachtig deze vogels en wat een luxe he dat j e dat allemaal mag mee maken he Echt geweldig .e genieten jullie maar zo veeel mogelijk En die prachtige foto,s daar kan je nog heel lang op teeren .nog heel veel genieten ,veel liefs van Hans en Hennie ik hou van jullie ♥️♥️♥️💋💋💋💋💋💋💋

Tante Hennie 2022-03-09 18:11:58

Dit is goed vol te houden. Heerlijk hoor. Geniet nog maar even.

Monique 2022-03-09 18:50:27

Dit was jullie kans..fame of walk, op bonaire.. voor eeuwig in het net geasfalteerde wegdek...nog een paar dagen luieren ,geniet er maar van...straks weer druk genoeg..het ziet er rustig uit qua toerisme moet nog duidelijk op gang komen? na corona..?..