123...lig!!

Griekenland, Svoronata

Goedemorgen wij maken ons klaar voor een lange rit van 1 uur en 20 minuten naar het noordelijkste dorpje Fiskardo. Moet prachtig zijn dus wij hebben er zin in.

Gisteren hadden we even een hik up in ochtend toen de scooter niet wilde starten. Uiteindelijk is de accu ter plaatse vervangen en konden wij weer op pad. We hadden gekozen voor een strandje dicht bij ons hotel, er zijn er 3, dus de verloren tijd maakte niet uit.
We kozen voor het laatste strandje met een klein houten huisje, zoals de bloemenstal eigenlijk, waar je wat eten en drinken kon halen.
De weg bracht ons langs het vliegveld dus van heel dichtbij de vliegtuigen zien komen en gaan.
Het strandje op zich is een klein gemoedelijk strand waar voornamelijk Grieken komen, dat maakt het nog leuker.
Heerlijke rustige zee waar je ook weer tot op de bodem kunt kijken en een heerlijk windje. Een dagje lui vertoeven op het strand, niets mis mee haha. Ilona is aan het lezen geslagen en heeft al 2 Baantjer boeken uit, een Susanne Vermeer bijna en de volgende zit al in haar tas haha. Dus de roddelboekjes die ze normaal leest worden niet bekeken.
Ik ben begonnen aan mijn 2e boek, de ledematen vliegen mij om de oren haha. Ik hou van thrillers.
S'avonds toch maar weer naar Argostoli gereden, eerst door Lassi gereden trouwens maar dat waren allemaal restaurants langs de weg dus zijn we niet gestopt. Wel een route langs zee genomen, die hadden we nog niet eerder gereden. In Argostoli ( van de week zei ik nog, een beetje vergane glorie..) hebben we een een lange straat met pleinen ontdekt, dus Ilona en ik moeten onze woorden terugnemen๐Ÿ™ˆ
Paralel aan de haven daar bevindt zich het avondleven, wij zaten dus aan de haven de vorige keer.
Een lekkere drukte van toeristen en volop terassen, pleinen, winkelstraat, kortom volop gezelligheid. Geen blauw witte huisjes en straatjes maar venetiaanse huizen, beetje koloniale stijl, ook erg leuk om naar te kijken. We hebben er samen enorm om gelachen dat we deze 'stad' alweer hadden afgeschreven haha.
Een heerlijke lange warme avond gehad en natuurlijk mocht het broodje gyros niet ontbreken.
Moe maar voldaan weer naar huis gereden en op bed geploft.
Zwaar hoor vakantie vieren๐Ÿ˜‰

๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Debbie 2021-08-10 10:13:55

Ik heb met jullie te doen haha

Tonis 2021-08-10 10:15:11

Foto's zijn trouwens prachtig x

Tonia 2021-08-10 10:16:30

Die plaatsen waar jullie overschrijven nooit van gehoord het is maar goed dat jullie elkaar hebben gevonden zo avontuurlijk. Wees voorzichtig en geniet ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜˜

Siems 2021-08-10 10:16:43

Wat leuk dat mijn zus nu ook aan het lezen geslagen is. Verslag leest ook weer heerlijk weg. Dikke kus!

Lillian 2021-08-10 10:18:04

Wat een mooie dag hebben jullie weer gehad super Wim jan wel even kommen voor de scooter te maken haha ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜…๐Ÿ˜Ž

Cisca Wim 2021-08-10 10:25:18

Hans is naar de sport school .dus die kan je verslag dan pas lezen . Ik ben eral weer doorheen . Altijd jammer het is zo leuk om te lezen en beleven . Dennis en gezin zijn alweer een paar dagen thuis .ik teer er nog steeds op.. Jullie zitten wel aan een heel andere kant maar doen ook geweldig leuke dingen . Ik was bij Dennis bang met de auto een berg op . Maar voor mij veranderd er niets ,durf ook niet op de scooter .wat dat betreft ben ik een suffert . Hoewel ik wel daar weer zou willen zijn . Grieken land is top . Daarom genieten jullie maar volop . Heel veel liefs en dikke kussen van mij .

Hennie 2021-08-10 10:26:50

Ziet er heerlijk uit!! Geniet van deze zware tijd

ellen 2021-08-10 11:18:34

Dat vakantievieren zwaar is geloof ik graag, valt ook niet mee. Maar deze vakantie is snel voorbij, dus zal het wel meevallen. Blijf genieten.!!

ger 2021-08-10 11:52:27

Jullie gaan dus naar dat leuke vissers dorpje maak er.maar een lekkere dag van wij zijn bij marissa xxxxx

Mamma 2021-08-10 12:17:55

Wat een heerlijk sfeertje. Ik kan het meevoelen wat een super tijd, wij gaan een lang weekend naar Luxemburg. Ook heerlijk met Paul en Kitty. Liefs Piet en Marian