Voordracht in de BIB van Heusden "Mijn Route"

België, Heusden-Zolder

Beste,

Op maandag 6 november geef ik in de BIB van Heusden-Zolder (Heusden Dorp) een voordracht over “Mijn Route”, een wandeltocht van 19 dagen die ik onlangs maakte langs de Belgische en ook Limburgse mijnen.
Naast het mijnverleden, de steden/dorpen en de natuur zullen ook kort de 17 duurzame doelstellingen van de VN aan bod komen alsook de burgerbeweging Toekomst Telt uit HZ (apolitiek, onafhankelijk).
De lezing start om 19u30 met nadien rond 21u30 een drankje voor iedereen met gelegenheid tot napraten. Deuren: 19u15.

Inschrijven kan via deze link: https://heusden-zolder.bibliotheek.be/agenda/lezing-mijn-route-paul-coolen of een mailtje naar bibliotheek.reservaties@heusden-zolder.be
Bellen kan naar 011 80 80 90 (onderaan openingsuren BIB voor tel. contact)

Tot dan?

Paul
0477/35.36.14
paul.coolen@telenet.be

Ik ben reeds aangemeld. JM

julien Maebe 2023-10-20 18:07:19

ik ben al ingeschreven

LUDO DELEUX 2023-10-20 23:17:38

Op maandag kan ik nooit. Spijtig