Van Bevagna naar Spoleto

Italië, Spoleto

Even flink stijgen naar Montefalco om dan de vallei in te duiken voor een vlakke wandeling door agrarisch gebied met o.a. de bekende wijnplantages.

Het weer betrok en ik werd overvallen door een stevige en lange zomerbui. Mijn poncho bracht redding. Even schuilen was wel nodig.

Dan nog een lange vlakke tocht soms op een gescheiden fietspad (uniek hier!) tot Spoleto.
11u onderweg met weer vele mooie ervaringen.

Morgen zal het weer steil de bergen in gaan. Ben net warmtebestendig proviand gaan indoen zoals brood, harde kaas, plaatselijke saucisses en natuurlijk een mix van fruit. De rugzak zal weer even goed wegen 🙄. Gewicht schommelt tussen de 10 en 14kg.

Fijne trip, Paul. Ik ruik de Italiaanse sfeer op je foto's.

Gerlinde 2022-09-01 20:34:03

Zeker een Italiaanse sfeer, Gerlinde, maar dan in al zijn aspecten, mooi en minder mooi zoals overal. Nu ik hier al 11 dagen door zwerf krijg ik er wel een goed beeld van.

Paul-op-weg 2022-09-01 20:38:26

Even je stem gehoord en nú je reisverhaal gelezen! Tot morgen lieve zoon…….je weet dat ik geniet💖🌻

Thérèse Colemont 2022-09-01 20:57:08

Nog steeds jaloers op je tocht 😉, sterk bezig!

Tom Broux 2022-09-01 21:03:20

Super.,,, de leuke natuur heeft ook knn genieten van de regen! Hier ook in De Marken!💚

Kristien Coolen 2022-09-01 21:57:33

Montefalco heel goede herinneringen aan .... Plein komt me heel bekend voor... goede wijn daar....

Rosa Claes 2022-09-01 22:25:58

Dat de man uit het dal van Spoleto je mag blijven inspireren op je tocht. Hier thuis snakken wij naar een malse regenbui.

Jeanine Broens 2022-09-02 10:35:46

Prachtige natuur daar en ook regen die we hier zo nodig hebben. Blijf er zoveel als mogelijk van genieten Paul.

Carlo Ceulemans 2022-09-02 10:39:12

Al een hele weg afgelegd...weeral een mooie reportage...good luck Paul...