Vanuit Wenen naar Bratislava en verder Slovakije in

Slowakije, Bratislava

Vroeg uit de veren, goed ontbijt en weer (stiekem) een heerlijk lunchpakket gemaakt. Vertrek 8u15. Rond 13u30 was ik al in Bratislava na een rit van 64 km. De stad even bezoeken, lekkere cappuccino's bij een deugddoende stop en dan weer onderweg.

Het ging vooruit, het ging verbazend goed vooruit, zou Raymond zingen: geen wind, volledig vlak langs de Donau, asfalt. Armen op het stuur, muziek in de oren (niet te luid) en zo tot het pension voor een deugddoende korte zwempartij en lekker eten.

124 km

Mail: paul.coolen@telenet.be

Paul, 124 kilometer is toch niet niks hé. Toppie Het was vlak vandaag, Willy, geen wind tegen, mooie muziek, veel te zien. Ik kom dan in een goede flow, armen op het stuur en rijdt dan 20 km/uur wat heel wat afstand oplevert. Het was een mooie dag, 18u15 in het pension en had nog kunnen doorrijden maar dit was niet zinvol. Fijn dat je kan volgen!

Willy Schepers 2019-08-25 20:46:24

Welverdiend zwempartijtje Paul. Geniet ervan na al die kilometers. Het weer valt wel goed mee zo te zien 😎 Hier is het niet heet, Mia, wel vochtig. Beetje zweten, de korte zwempartij heeft deugd gedaan!

Mia Theunis 2019-08-25 20:54:51

Fantastisch paul Bedankt maar zo moeilijk is het niet, gewoon verder peddelen en kijken/beleven.

Yvon Claes 2019-08-25 20:58:27

Toch een andere wereld als je die foto's ziet. Wat moet dat boeiend zijn. Door te fietsen kom je zoveel mensen en sferen tegen. Succes! Fietsen is traag en snel waardoor je inderdaad heel kort bij het plaatselijke leven staat en toch ver geraakt.

Gerlinde 2019-08-25 21:10:40

Al fietsend .. genieten, top ! Zo is het inderdaad, Manuel, anders zou het zuiver sport zijn. Vandaag verder richting Boedapest

Manuel Coolen 2019-08-25 22:48:40

Ook even afgekoeld in het zwembad? Inderdaad en dat deed goed!

Anne 2019-08-26 09:14:22

IK zou toch iets langer getoefd hebben in Bratislava.. De tijd van 2Capucino’s lijkt mij een beetje onrecht aandoen aan deze stad.... Alsof het Paal was. Maar ja JIJ rijdt. Wees voorzichtig. Ik was er al met Anne dit voorjaar voor een iets grondiger bezoek, Julien, als ik al de steden zou bezoeken die ik onderweg tegenkwam zou ik niet meer fietsen. Ik ben inderdaad meestal onderweg en kijk/hoor/geniet... Groetjes!