Sambreville tot Namen

België, Namen

Een mooie lange wandeling door het landelijke en heuvelachtige Namen met als uitgebreide afsluiting 2,5u stappen langs de Samber met klassieke muziek á la Stabat Mater en Klara. Vanuit het samenvloeingspunt Samber en Maas was het nog een eindje tot aan de Jeugdherberg waar ik mij terug gekatapulteerd voelde naar begin jaren 90.

30km wat het totaal op 201 km brengt. Al een mooi stuk onderweg.

Mijn wandeltocht staat dus in het teken van de burgerbeweging Toekomst Telt en vandaag komt de SDG 7 aan bod: betaalbare en duurzame energie.

Het was verrassend interessant!

Mama Coolen 2023-08-28 19:50:08

Mooi…. Ook leuk natuurlijk!💚💚💚💚💚

Kristien Coolen 2023-08-28 20:56:15

Fijn, zo 's avonds nog even kijken en jouw dag meebeleven. Zo simpel en helder. Wel opletten: aan deze intensiteit ga je nog beleven dat een volgende tocht alleen het gevoel oproept: "hier ben ik als eens geweest" Slaap lekker.

Carine en Tony 2023-08-28 21:32:13

Geweldig om jouw wandeling te volgen. Ooit, wanneer ik op pensioen ben ben ik van plan ook zo'n tochten te ondernemen

Philippe 2023-08-28 23:56:16

Wat goed om weer zoveel km per dag te wandelen 👍en heerlijk te genieten onderweg van zoveel moois en af en toe minder mooi, maar daarom is het er, anders konden we geen verschil maken 😜. Nog veel succes 🍀

Elga 2023-08-29 00:08:41

Fantastisch om, dank zij jou, op die manier wat meer van ons zuidelijk België te ontdekken. Denk aan je 5000 cal per dag, anders hebt je geen sleutel meer nodig om bij jou thuis binnen te komen, dan kan je zo door het sleutelgat kruipen!!😀😋

Jos Moons 2023-08-29 09:18:31

Wens nu al goede avond .. Wens ook dat weergoden u goed gezind zijn op deze “Camina” Volg elke dag de interessante verslagen met veel interesse.

Mimi Celis 2023-08-29 09:58:57

Heb ik het verkeerd voor Paul ? Of is deze streek dun bevolkt. Het lijkt me dat je weinig , mensen, ontmoet. ..... Goed moed wij blijven duimen. Moge SDG 7 er wel bij varen.