Van Brussel Noord met de Flixbus naar Kopenhagen

Denemarken, kopenhagen

Een nachtelijke rit met de Flixbus met overstap in Hamburg. Ik had 2 stoelen gereserveerd om toch wat te kunnen slapen. Enfin, dit was de planning. 6u voor mijn vertrek annuleerde Flixbus mijn reis zomaar met een onmogelijke nieuwe booking (fiets kon er niet op, overstappen in Hannover ging niet want de volgende bus vertrok een half uur voor mijn aankomst...). Ik had toen maar naar het callcentrum gebeld en zit nu op een bus (11u) naar Berlijn (serieuze omweg) en van daaruit verder naar ... Ik houd jullie op de hoogte. De fiets staat veilig op een drager en ik heb alle ruimte binnen. Enfin, reizen op deze wijze is altijd een avontuur ;-) .

Berlijn: tijd voor een Berliner Weisse (blond bier) en typisch Duitse kost, dan de nacht in voor een lange rit.

Alles goed, eind goed, Kopenhagen is in zicht. Ik zou bij deze mijn lieve vrouw Anne willen bedanken voor de fantastische kans die ik krijg en de verantwoordelijkheid die ze thuis verder blijft nemen. Anne, dank je!

Het begin van een prachtige fietsprestatie. Go for it Paul!!!!!!!!

Moons jos 2019-07-21 11:46:30

Geef je ogen de kost Paul en kom terug met enkele frisse fietsideeën ! Veel plezier ! Bedankt, Danny, we zullen samen genoeg frisse fietsideeën hebben voor de volgende decennia!

Danny Wendelen 2019-08-12 17:02:36

Je avontuur is al meteen begonnen... Inderdaad, Gerlinde, net zoals jullie avonturen!

Gerlinde 2019-08-13 10:29:24

Goede reis ! Bedankt, Mariette!

Mariette Govaerts 2019-08-13 10:36:52

Een avontuurlijke start van een nieuw avontuur!!! 😃 Go go go Paul 👍 Voorlopig is het Go Go om in Kopenhagen te geraken maar seffens weten we meer: Flixbus met fiets Berlijn - Kopenhagen

Simone Beerten 2019-08-13 11:02:23

Goede reis paul🚴🏾‍♂️ go for it Bedankt!

Akman 2019-08-13 13:41:21

Haha... das weer loslaten! Avontuurlijk...😂 Dit kan zowel in de bossen van Koersel als die van Zweden ;-)

Kristien Coolen 2019-08-13 18:07:43

Laat deze omweg de pret niet bederven! Een goede reis! Zal niet snel gebeuren, Marleen, ik zit nu al in Berlijn en hoop seffens verder te bussen (nacht) naar Kopenhagen om dan te starten. Tot later!