Aankomst in Luik, 300 km in de benen

België, Luik

Een stevige heuvelachtige wandeling van 33 km (tot.:296) tot in het centrum van Luik. Drie terrils (tot. 14) onderweg beklommen, een fort, oude arbeiderswijken, veel natuur, Maria-vererering en tenslotte de ruige stad Luik.

Aankomst in de jeugdherberg is altijd een verademing: persoonlijk, erg hartelijke ontvangst, gezellig, veel ruimte, zeer prijsvriendelijk.

Vandaag staat sdg 10 in de kijker: ongelijkheid verminderen. Een zeer belangrijke.

Mooi maar weer. Ik wandel een klein beetje mee door dat leuke reisverslag elke avond...

Gerlinde 2023-08-31 19:55:48

Ik reageer niet altijd maar volg je wel elke dag !!!

Philippe 2023-08-31 20:38:54

Wacht elke avond nieuwsgierig op uw berichten en foto's. Mooi dat ge ons zo meeneemt op uw tocht!

Ward C 2023-08-31 21:28:54

voor het slapen gaan steeds heerlijk !!!!prachtige (foto) wandel verhalen...

Oduleke V 2023-08-31 23:42:28

Ook een telefoongesprek is zalig! Je mama🌻

Thérèse Coolen 2023-09-01 09:25:19

Broertje, Zo leuk! Mooie natuur en genieten!💚💚💚💚 Kvind het ook leuk om te zien!🧡😘

Kristien Coolen 2023-09-01 10:13:37

Luik , je komt in de buurt Paul , goede moed. In het fort van Flemalle kreeg ik een deel van mijn springstofopleiding bij de genie. Daarna in het fort van Marche Ovelet de praktijk Voormiddag's treinsporen leggen, waterpas en volgens de regels van de kunst. In de namiddag moesten we die sporen dinamiteren. Een ontmoedigend en frustrerend hard werk. Wat wil je ... Miliciens...

julien Maebe 2023-09-01 16:06:09

Leuk reisverslag Paul .. wel een wereld-je apart .. maar niettemin boeiend ..

Manuel Coolen 2023-09-01 17:09:11

Waaaaaw Paul,mooie foto's. En slapen in een kasteel, dat gebeurt ook niet iedere dag 😜De herberg was ook mooi 👍 Blijven gaan en vooral genieten van zoveel moois 🥾🥾🍀👍😃