Bulgarije!

Bulgarije, Roese

De grens naar Bulgarije (op zich weer een hele ervaring), toch wel wat meer welvaart dan Roemenië. Ik denk dat ik het "ergste" gehad heb. Ik voel dat Griekenland in de buurt komt: het geschrift, de taal, de dorpspleintjes, de mentaliteit... Wonderlijk!

Het wordt wel weer serieus bergachtig dus dat betekent zwoegen maar ook mooie beelden. 95 km.

mail: paul.coolen@telenet.be

Dag Paul Geweldig dat ge al zo ver zijt en wat een belevenis van dag tot dag!Istanboel komt nu wel betrekkelijk dicht bij,gezien de afstand die je al hebt afgelegd. Groetjes Dag Joris, elke dag een stap verder en dichter.In het begin en ook halfweg leek het mij te ver maar als je alle afstanden optelt kom je heel ver. Nu het is geen haasten hoor want vanop de fiets kan je uren observeren, stoppen als het interessant wordt of voor een pauze. Het is een mix van sport en beleving, groeten, Paul

Joris (zen) 2019-09-07 19:41:44

👏👏👏goed gedaan Paul!! De laatste loodjes😅😘 Bedankt, Greet, blij dat dit nog mogelijk is waarbij zoveel te beleven is.

Greet Beckers 2019-09-07 20:25:19

Mooie beelden weer Paul. Dank je! Ze zijn misschien stilaan gelijkend, Anne, maar toch elke dag opnieuw mooi om te zien.

Anne 2019-09-07 22:53:01

Vreemd ! Geen mailtje vandaag v Paul... zelf op zoek gegaan, want in de late uren ga ik steevast op zoek naar de Paul-belevenissen van de dag ... en kijk ... toch gevonden via het mailtje van gisteren... Super beelden weer... ! Dank je Paul en toi toi toi !! Simone Als ik 's avonds de kans heb, Simone, begin ik meestal onmiddellijk aan het afwerken van de blog. Overdag, bij rustpauzes doe ik al wat voorbereidend werk. Groetjes!

Simone Beerten 2019-09-08 02:46:54

Hallo Paul, Bulgarije heeft inderdaad precies wat weg van Griekenland. De JUMBO prijkt op 1 van de foto's :) en je ziet dat de droogte er deze zomer heeft huisgehouden. Mooie foto,s. Fijn dat we een stukje mee kunnen reizen. Dit is zowat het laatste stuk. Hou de moed erin Paul! Dag Linda, de reis heeft inderdaad vele facetten, zoals je ziet. Fijn dat je kan mee volgen, fietsgroeten! Paul Groetjes!

Linda Graulus 2019-09-08 07:01:24

Hey Paul Weer prachtige fotootjes met soms eigenaardige effecten als je ze achter elkaar ziet. Zoals de foto’s voor en na de camion. Echt leuk om te zien. Groetjes Frieda Dag Frieda, ik fotografeer zoals ik het beleef wat eigenlijk het meest authentiek is. Fijn dat je zo mee volgt! groeten, Paul

Frieda Baeten 2019-09-08 07:26:59

Hi Paul, Je begint stilaan in de 'buurt' van Istanbul te komen Paul; geweldig 🤩 Roese is idd een mooie stad; ze werd gerenoveerd met EU-geld om de toeristen aan te trekken in de buurt van de Donau. De dorpjes in de buurt en de secundaire wegen daarentegen ... De bergen zijn weer een extra uitdaging voor jou maar zijn wel erg mooi 🤩. Maak er weer een mooie dag van zodat wij vanavond ook weer kunnen meegenieten; bedankt daarvoor ! Dag Mia, het is hier wondermooi maar wel zwaar want het eerste deel is voornamelijk bergop. Ik hoop vandaag door de bergen te geraken. Dan volgen de vlaktes, fietsgroeten! Paul

Mia 2019-09-08 08:38:29

Dag Paul, in Heusden-Zolder probeer je met de fietsersbond om de infrastructuur voor de fietsers, zoveel als het financieel mogelijk is voor het beleid, jaar na jaar te verbeteren. Als ik zie hoe de infrastructuur er, in de landen die je gepasseerd bent, is voor de fietsers denk ik dat er daar dringend kleine Paultjes moeten geboren worden. Voor de rest, prachtige foto's en kijk geregeld in je achteruitkijkspiegel. Groetjes Dag Jos, wat wij thuis proberen te bewerkstelligen (waar al veel gefietst wordt) is hier onbegonnen werk. De auto overheerst alles. Iedereen met wat geld gooit zijn fiets in de haag en neemt de auto, groetjes! Paul

moons jos 2019-09-08 09:10:34

Zo 'n mooie "stinkertjes" op de middenberm, daar kunnen we hier nog een puntje aan zuigen.....Volgend jaar beter. JM