Verder richting Istanboel, uitgebreid moskeebezoek en een eerste warmshowers

Turkije, Pınarhisar

Op mijn verjaardag ben ik wat rustiger vertrokken én mijn was werd gedaan dus was ik pas weg rond 11u15. Dat heeft me wat uit mijn evenwicht gebracht na 28 dagen een vast en aangenaam ritme. Eten en drinken is dan opeens anders zodat mijn lichaam en geest minder meewillen. Misschien heeft het ook wat te maken met de laatste loodjes. De planning wordt anders. Morgen ga ik weer vroeger vertrekken.

Het werd een kortere fietsdag van 65 km naar de laagvlaktes toe met een uitgebreid tussentijds bezoek aan een oude moskee waar ik rustig alles heb kunnen filmen.

's Avonds mijn eerste overnachting via warmshowers.

De foto's met uitleg zeggen alles.

mail: paul.coolen@telenet.be

Gelukkige Verjaardag Paul en drink er maar ne goeie op ! gr. Rosa Bedankt, Rosa, weer een jaartje bij.

Rosa Claes 2019-09-11 18:32:41

Hieperdepiep hoeraaaaa gelukkige verjaardag 😘 Bedankt, Berte, en gelukkig nog gezond.

Berte 2019-09-11 18:45:42

Gefeliciteerd met je verjaardag Paul ! Groetjes Georgette & Willy Bedankt, lieve buren, zondag weer thuis.

Georgette & Willy 2019-09-11 19:54:23

Gelukkige verjaardag Paul ! Bedankt, Lode, dit is weer even geleden! Ik zit nu op juist 100 km van Istanboel. Hoe is het met jullie? Mail gerust: paul.coolen@telenet.be en dan kunnen we eens "bijpraten", fietsgroeten! Paul

Lode Brusten 2019-09-12 09:10:07

Proficiat Paul! Moest je door Kocaeli fietsen, altijd welkom bij mijn ma en broer! Bedankt, Unsal, voor de mooie uitnodiging. Ik ize dat Kocaeli nog 100 km na Istanboel ligt dus dat is wat ver. Fietsgroeten! Paul

Unsal 2019-09-12 10:08:55

Wat een fijne manier om je verjaardag door te brengen Paul. Bedankt, Anne, hoewel net die dag mijn fietsritme wat in de war bracht maar dit is nu weer ok voor de laatste 2 dagen. Ik zit nu een een mooie Turkse taverne op de middag lekker te ontbijten, drinken en naar het toilet gaan. Dat is weer een start voor de namiddag verder richting Istanboel.

Anne 2019-09-12 10:59:16

Dag Paul Hopelijk geen boel in Istanboel. Ik ben er lang gelden geweest en vond dit een fijne drukke stad met warme mensen. Er is veel te zien, neem je tijd! Ik wens je nog een paar mooie dagen in Turkije. Doet het rustig, genietend. Je avontuur dwingt respect af! groetjes jef Dag Jef, je ziet/leest wel op de blog hoe het allemaal verloopt, tot nu toe erg goed. Morgen na een voormiddagpauze richting Istanboel. Zondag vlieg ik terug. En ondertussen komen er nog af en toe inschrijvingen voor onze reünie binnen ;-) fietsgroeten, Paul