Fietsen van Kopenhagen tot Istanboel

11 aug 2019 - 19 feb 2020

Fietsen dwars door het midden van Europa:

Van Noord naar Zuid, langsheen het vroegere ijzeren gordijn, 12 landen, 11 talen. Een tocht van ongeveer 3000 km met als start Kopenhagen en als einde Istanboel.

Weinig voorbereiding, geen uitgestippelde route, kijken wat de fietsdagen zullen brengen én op eigen beenkracht!

Welkom dus op mijn blog waar een aantal keren per week een reisverslag met foto's zal verschijnen. Als je je mailadres ingeeft ontvang je elk bericht automatisch. Je kan ook commentaar geven via "Plaats een reactie". Persoonlijk mailen kan ook: paul.coolen@ telenet.be

Ik draag deze tocht op aan het Berenhuis/Artikel 27 in Heusden die op gebied van taal en cultuur fantastisch werk verrichten! Zie foto in bijlage.

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van Paul-op-weg volgen

Ontvang een email zodra Paul-op-weg een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis